ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تسلا مدل S جدید احتمالا از پردازنده گرافیکی PS5 و ایکس‌باکس سری X استفاده می‌کند

مدل جدید تسلا مدل S احتمالا یکی از بهترین وسایل نقلیه برای سفر است، چون علاوه بر بهره مندی از موتور پر قدرت و امکانات رفاهی متعدد، توانایی اجرای بازی‌هایی مثل سایبرپانک ۲۰۷۷ را خواهد ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۳:۰۰

مدل جدید تسلا مدل S احتمالا یکی از بهترین وسایل نقلیه برای سفر است، چون علاوه بر بهره مندی از موتور پر قدرت و امکانات رفاهی متعدد، توانایی اجرای بازی‌هایی مثل سایبرپانک ۲۰۷۷ را خواهد داشت.

تسلا جزئیات پردازنده یا پردازشگر گرافیکی مدل جدید مدل S را رسماً اعلام نکرده، اما سند فاش شده نشان می‌دهد که کامپیوتر این خودرو احتمالاً از همان معماری گرافیکی کنسول‌های جدید و PCهای مدرن استفاده می‌کند.

یک منبع مؤثق سندی در توییتر منتشر کرده که نشان می‌دهد تسلا مدل S فیس لیفت از پردازنده گرافیکی Navi 23 ساخت AMD استفاده می‌کند، این یعنی معماری گرافیکی آن احتمالاً RDNA 2 است که در پلی استیشن و ایکس باکس جدید دیده می‌شود.

در سند یاد شده آمده که پردازنده گرافیکی Navi 23 مشابه کارت گرافیک Radeon RX 6000 از حداکثر ۱۶ گیگابایت رم GDDR6 پشتیبانی می‌کند. همچنین به گفته خبرگزاری VideoCardz قادر به ارائه پهنای باند ۲۲۴ گیگابایت بر ثانیه بوده و از این لحاظ مشابه ایکس باکس سری S خواهد بود.

تسلا دقیقاً به بازی‌هایی که کامپیوتر ۱۰ ترافلاپی تسلا مدل S می‌تواند اجرا کند اشاره‌ای نکرده، اما با توجه به تصاویر رسمی منتشر شده از داخل خودرو احتمالاً ویچر ۳ به زودی برای آن معرفی خواهد شد. علاوه بر این ایلان ماسک با انتشار توییت جدید ضمن تحسین ویژگی‌های بصری سایبرپانک ۲۰۷۷ اجرای آن روی تسلا مدل S جدید را تأیید کرد.

البته کاربر برای تجربه بازی های یاد شده و همچنین بهره مندی از قدرت فوق العاده تسلا مدل S جدید باید ۸۱ هزار دلار بپردازد. تسلا می‌گوید این مدل از سه ماهه اول سال جاری میلادی به بازار عرضه می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • آریا
    آریا | ۱۵ بهمن ۱۳۹۹

    حداقل برای من که بیماری حرکت Motion sickness دارم به درد نمیخوره. ?

مطالب پیشنهادی