ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدیرعامل آنر: تا پایان ۲۰۲۱ از هواوی پیشی می‌گیریم

مدیرعامل آنر می‌گوید هدف این شرکت در سال ۲۰۲۱ پیشی گرفتن از رقبا از جمله مالک سابق یعنی هواوی خواهد بود. ۲۰۲۱ سال مهمی برای آنر است چون اولین سال استقلال آن از هواوی خواهد ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۳:۳۰

مدیرعامل آنر می‌گوید هدف این شرکت در سال ۲۰۲۱ پیشی گرفتن از رقبا از جمله مالک سابق یعنی هواوی خواهد بود.

۲۰۲۱ سال مهمی برای آنر است چون اولین سال استقلال آن از هواوی خواهد بود. این برند حدوداً دو هفته قبل از اولین پرچمدار خود پس از جدایی از هواوی به نام V40 5G رونمایی کرد و برنامه‌های بزرگی برای آینده مثل پیشی گرفتن از هواوی دارد.

اروپا یکی از بازارهای کلیدی برای آنر محسوب می‌شود اما گزارش اخیر شرکت تحقیقاتی Counterpoint نشان می‌دهد که این شرکت جایی در بین پنج صادرکننده بزرگ موبایل در سال ۲۰۲۰ ندارد. این در حالیست که طبق همین گزارش هواوی با وجود تحریم‌ها سومین صادرکننده بزرگ موبایل در سال ۲۰۲۰ بوده است. آنر برای رسیدن به جایگاه‌های بالاتر باید محصولات جدید و متنوع را بدون کمک هواوی و به شکل مستقل عرضه کند و این یعنی دیگر خبری از عرضه موبایل‌های هواوی با برند آنر نیست. اما آیا آنر می‌تواند از پس چنین کاری برآید؟ پاسخ مدیرعامل آنر مثبت است.

«ژائو مینگ» مدیرعامل آنر در مصاحبه اخیر خود گفت که آنر دیگر در بند محدودیت‌های هواوی نیست و هدف اصلی آن در سال ۲۰۲۱ عرضه محصولات پرچمداری است که توانایی رقابت با محصولات اپل و هواوی را دارند. وی افزود آنر مطمئن است که توانایی پیشی گرفتن از رقبا از جمله هواوی را خواهد داشت.

گزارش‌های اخیر نشان می‌دهند که آنر می‌خواهد سه موبایل پرچمدار آنر 40، View 40 و موبایل تاشوی «مجیک» را در سال ۲۰۲۱ به صورت جهانی عرضه کند. با اینکه به نظر می‌رسد تمرکز آنر روی عرضه محصولات پرچمدار است، احتمالاً محصولات میان‌رده و اقتصادی را نیز عرضه خواهد کرد. پیش‌بینی می‌شود جانشین آنر 10X لایت، آنر 9A و آنر پلی 4 سال ۲۰۲۱ معرفی شده و تبلت‌های جدید به سبد محصولات این شرکت اضافه شوند.

مینگ همچنین از ورود احتمالی آنر به بازارهای جدید خبر داد و افزود که از ریسک‌های چنین کاری کاملاً آگاه است. با اینکه دسترسی آزاد به قطعات موبایل و سرویس‌های موبایلی گوگل دو عامل تعیین کننده در موفقیت هستند، عرضه محصولات رقابتی را نیز نباید فراموش کرد. از اینرو مینگ اضافه می‌کند که دپارتمان تحقیق و توسعه آنر نیز قوی‌تر خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • BEHNAM
    BEHNAM | ۱۴ بهمن ۱۳۹۹

    کفتار بردار شغاله?خیلیا میگن چه ربطی داره
    هونور و هواوی، دوتا دادشن اون تحریما رو امتحان میکنه این یدون تحریمو

  • آریا
    آریا | ۱۴ بهمن ۱۳۹۹

    شما از هواوی پیشی نمیگیری
    هواوی داره سقوط میکنه ?

  • noisymind
    noisymind | ۱۴ بهمن ۱۳۹۹

    نه تو رو خدا بیا بذا هوآوی با اون همه تحریم های آمریکا ازت بزنه جلو!

  • Saeidt
    Saeidt | ۱۴ بهمن ۱۳۹۹

    یادشبخیر ی 4C طلایی گرفتم اون زمان خدای حس میکردم ایفون دستمه گوشیای خوبی بودن نسبت به زمان خودشون

  • محمد جواد
    محمد جواد | ۱۴ بهمن ۱۳۹۹

    ??

مطالب پیشنهادی