ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نایکی از Go FlyEase رونمایی کرد؛ کفشی که بدون نیاز به دست می‌توان پوشید

نایکی از یک مدل کفش اسنیکرز جدید به نام «Go FlyEase» رونمایی کرد که افراد می‌توانند بدون دخالت دست، آن را بپوشند. این کفش بخشی از خط «FlyEase» کمپانی نایکی محسوب می‌شود که می‌خواهد افراد ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۰

نایکی از یک مدل کفش اسنیکرز جدید به نام «Go FlyEase» رونمایی کرد که افراد می‌توانند بدون دخالت دست، آن را بپوشند.

این کفش بخشی از خط «FlyEase» کمپانی نایکی محسوب می‌شود که می‌خواهد افراد تنها با یکدست یا حتی بدون نیاز به دست، کفش‌های خود را بپوشند. این ویژگی می‌تواند برای افراد با نیازهای ویژه (دارای معلولیت پزشکی، ذهنی یا روانی) کاربرد بالایی داشته باشد، البته برای افراد عادی هم کارایی خواهد داشت چرا که می‌توان در صورت عجله یا پر بودن دست‌ها، به راحتی آن را پوشید.

نایکی در این کفش بدون بند از لولا استفاده کرده که می‌تواند به گونه‌ای باز شود که فرد پاهای خود را درون آن قرار دهد. پس از اینکه پای فرد درون کفش قرار می‌گیرد، پاشنه پا را روی زمین می‌گذارد تا بطور ایمن کفش بسته شود. برای اینکه بخواهید پای خود را از کفش بیرون بیاورد، باید با پای دیگر پاشنه کفش را فشار دهید.

«بئاتریس ویو»، قهرمان ایتالیایی مسابقات پارالمپیک در بیانیه‌ای گفته بجای اینکه مدت‌ها مشغول پوشیدن کفش باشد، می‌تواند به راحتی پای خود را درون کفش Go FlyEase قرار دهد و آن را بپوشد:

«معمولا زمان زیادی را صرف پوشیدن کفش می‌کنم، اما با نایکی Go FlyEase تنها کافیست پای خود را درون کفش قرار دهم. این کفش‌ها نوع جدیدی از فناوری هستند که نه تنها برای ورزشکاران طراحی شده‌اند، بلکه همه می‌توانند در زندگی روزمره از آن‌ها استفاده کنند.»

لولای این کفش در پایه آن جاسازی شده، بنابراین افراد نمی‌توانند آن را حس کنند. هنگامی که فرد کفش جدید نایکی را می‌پوشد، یک بند کشی لولا را در محل خود نگه می‌دارد. این کفش در سه رنگ وارد بازار می‌شود و قیمتی برابر ۱۲۰ دلار دارد. این کفش منحصر به فرد از تاریخ ۲۷ بهمن در اختیار برخی از اعضای نایکی در آمریکای شمالی، ژاپن، اروپا، خاورمیانه و آفریقا قرار می‌گیرد و از آن‌ها دعوت می‌شود که این کفش را خریداری کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی