ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اینستاگرام بطور آزمایشی مانع از اشتراک‌گذاری پست‌ها در استوری‌ها می‌شود

اینستاگرام قابلیت اشتراک‌گذاری پست‌های فید توسط استوری‌ها را بطور آزمایشی غیرفعال می‌کند تا از نحوه تغییر ارتباط کاربران با این ویژگی محبوب اطلاع پیدا کند. طبق گزارشی جدید، این کمپانی چنین تغییری را با ارسال ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۶:۴۰

اینستاگرام قابلیت اشتراک‌گذاری پست‌های فید توسط استوری‌ها را بطور آزمایشی غیرفعال می‌کند تا از نحوه تغییر ارتباط کاربران با این ویژگی محبوب اطلاع پیدا کند.

طبق گزارشی جدید، این کمپانی چنین تغییری را با ارسال یک نوتیفیکیشن به کاربران در برخی کشورها اطلاع می‌دهد. این تغییر آزمایشی است و تنها در برخی کشورها اعمال می‌شود.

اینستاگرام در این نوتیفیکیشن اعلام کرده طی این آزمایش به کاربران اجازه نمی‌دهد که یک پست را به استوری خود اضافه کنند:

«جامعه کاربری به ما گفته‌اند که می‌خواهند پست‌های فید کمتری را در استوری‌ها ببینند. طی این آزمایش شما نمی‌توانید یک پست فید را به استوری خود اضافه کنید.»

اینستاگرام

بسیاری از کاربران از قابلیت اشتراک‌گذاری پست‌ها توسط استوری‌ها استفاده می‌کنند. برخی مواقع پس از اشتراک یک پست، دوستان شما آن را از طریق استوری بازنشر می‌کنند که شاید علاقه چندانی به اینکار نداشته باشید.

اگرچه شاید چنین وضعیتی برای برخی کاربران آزاردهنده باشد، اما بسیاری از هنرمندان، کسب و کارها و سازمان‌ها از چنین ویژگی برای برقراری ارتباط با کاربران استفاده می‌کنند. برای مثال با اشتراک‌گذاری پست یک سازمان خیریه در استوری‌ها، احتمال افزایش کمک‌های مالی به این سازمان وجود دارد.

اینستاگرام و فیسبوک در ابتدا کاربران را به استفاده از چنین ویژگی تشویق کردند تا استوری‌ها بیشتری مورد توجه قرار بگیرند، اما حالا می‌خواهند آن را غیرفعال کنند تا افراد کمتر در استوری‌ها شاهد پست‌ باشند.

در حال حاضر بطور آزمایشی قابلیت اشتراک‌گذاری مجدد غیرفعال شده و شاید مانند برخی پروژه‌ها و برنامه‌های آزمایشی این شبکه اجتماعی، بطور دائمی با آن روبه‌رو نشویم و کاربران همچنان قادر به اشتراک‌گذاری پست‌ها در استوری‌ها باشند.

اگرچه اینستاگرام در چنین مسیری گام برمی‌دارد، اما اینستاگرام در حال آزمایش ویژگی برای اشتراک‌گذاری توییت‌ها در استوری‌های اینستاگرام به عنوان استیکر است. بنابراین شاید در آینده کاربران در استوری‌ها با محتوای یک پلتفرم شبکه اجتماعی دیگر روبه‌رو شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • zigapp
    zigapp | ۱۶ بهمن ۱۳۹۹

    بعض کارهاشون جالب نیست ، فکر کنم بزودی یک اپ جدید اینستا رو پایین بکشه
    مثلا حذف نمایش تعداد لایک ها برای کاربران ، حذف های زیادی که در api این برنامه دادن و دست توسعه دهنده های برنامه های جانبی براساس اینستاگرام رو بستن ، این باعث میشه که بسایری از اپ ها برای ارائه همون خدمات از راه های دیگه ای اقدام کنن که امنیت کاربران رو بخطر میندازه ، چون در api ورود به برنامه از طریق oauth2 انجام میشد ولی حالا اپ ها خودشون لاگین میکنن و این خطر سرقت رمز عبور کاربر رو به شدت بالا میبره

  • ابراهیم
    ابراهیم | ۱۵ بهمن ۱۳۹۹

    WTF

مطالب پیشنهادی