ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نمایشگاه تلکام ۹۹ اسفند ماه در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود

نمایشگاه بین المللی مخابرات و فناوری اطلاعات (تلکام ۹۹) در تاریخ ۵ تا ۸ اسفندماه سال جاری در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد. نمایشگاه بین المللی مخابرات و فناوری اطلاعات (تلکام ۹۹) با ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۵

نمایشگاه بین المللی مخابرات و فناوری اطلاعات (تلکام ۹۹) در تاریخ ۵ تا ۸ اسفندماه سال جاری در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

نمایشگاه بین المللی مخابرات و فناوری اطلاعات (تلکام ۹۹) با شعار «عرضه و تقاضای فناوری برای  جهش تولید» در تاریخ ۵ تا ۸ اسفندماه سال جاری در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

سندیکای صنعت مخابرات ایران طی نامه‌ای به مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی جمهوری اسلامی ایران و وزارتخانه‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات و صنعت، معدن و تجارت و صندوق نوآوری و شکوفایی خواستار مشارکت و حضور فعال در این نمایشگاه مهم شده است تا فعالیت‌های بخش فاوا در حوزه‌ی عرضه و تقاضا به بهترین نحو به نمایش گذاشته شود.

گفتنی است این نمایشگاه بلافاصله پس از رویداد بومی سازی زیرساخت اطلاعاتی شبکه‌ی ملی اطلاعات که در روزهای ۳ و ۴ اسفند در محل پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برقرار خواهد بود.

شایان ذکر است که امسال به خاطر شیوع ویروس کرونا تقریبا تمامی رویدادهای ICT در جهان و ایران به شکل مجازی در آمدند و برپایی نمایشگاه فیزیکی را در دورانی که هنوز واکسیناسیون سراسری صورت نگرفته، به تعویق انداختند.

با این وجود سندیکای صنعت مخابرات ایران در حال برپایی این نمایشگاه به صورت فیزیکی است. آذرماه امسال از سوی سرپرست معاونت نمایشگاهی شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی اعلام شد که  با هماهنگی های صورت گرفته با ستاد ملی کرونا و موافقت وزارت بهداشت نمایشگاه های تخصصی در مناطق زرد و نارنجی برگزار می شود و به نظر می‌رسد از منظر قانونی برپایی این نمایشگاه مشکلی نداشته باشد.

شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی تاکید کرده پروتکل های بهداشتی چهارگانه که با کنترل و تأیید ستاد ملی کرونا به کلیه دست اندرکاران صنعت نمایشگاهی ابلاغ شده و با دقت در زمان برگزاری نمایشگاه اعمال خواهد شد. این شرکت همچنین تاکید داشته از سوی عوامل ذیربط ستاد ملی کرونا نیز غربالگری لازم صورت خواهد پذیرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی