ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ و موتورولا قیمت موبایل‌های تاشوی خود را کاهش دادند

سامسونگ قیمت گلکسی Z فلیپ 5G را ۲۵۰ دلار کاهش داد تا خرید این محصول، دستکم برای کاربران آمریکایی، آسان‌تر شود و گامی در مسیر ارزان‌تر کردن موبایل‌های تاشو بردارد. گلکسی Z فلیپ 5G که ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۰

سامسونگ قیمت گلکسی Z فلیپ 5G را ۲۵۰ دلار کاهش داد تا خرید این محصول، دستکم برای کاربران آمریکایی، آسان‌تر شود و گامی در مسیر ارزان‌تر کردن موبایل‌های تاشو بردارد.

گلکسی Z فلیپ 5G که تا پیش از این برچسب قیمت ۱۴۵۰ دلار را یدک می‌کشید، حالا در فروشگاه اینترنتی سامسونگ در ایالات متحده با قیمت ۱۱۹۹.۹۹ دلار برای مدل آنلاک به فروش گذاشته شده. این موبایل حالا مقرون به‌صرفه‌ترین موبایل تاشو در سبد محصولات سامسونگ است. بزرگ‌ترین تفاوت این مدل با مدل استاندارد بهره مندی از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس و البته پشتیبانی از شبکه 5G است.

خریدار با پرداخت ۱۲۰۰ دلار هزینه گلکسی Z فلیپ 5G، نمایشگر ۶.۷ اینچی دینامیک AMOLED اصلی با رزولوشن فول‌اچ‌دی‌پلاس، نمایشگر ۱.۱ اینچی خارجی سوپر امولد، چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس، ۸ گیگابایت رم، ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی، باتری ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعتی، دوربین دوگانه با سنسورهای ۱۲ مگاپیکسلی عریض و فوق‌عریض را در قالب یک موبایل تاشو با طرح صدفی (clamshell) دریافت می‌کند.

جالب اینکه پس از کاهش قیمت گلکسی زد فلیپ 5G، موتورولا نیز قیمت موبایل تاشوی خود یعنی موتورولا ریز 5G را به منظور رقابت با سامسونگ کاهش داد. این موبایل نیز حالا با قیمت ۱۱۹۹.۹۹ دلار قابل خریداری است. البته آنطور که در گزارش آمده کاهش قیمت ریزر برخلاف رقیب کره‌ای موقتی و تا روز ولنتاین است.

موتورولا ریزر 5G از نمایشگر ۶.۲ اینچی OLED اصلی و نمایشگر ۲.۷ اینچی خارجی، چیپست اسنپدراگون 765G، رم ۸ گیگابایت، ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین ۴۸ مگاپیکسلی و باتری ۲۸۰۰ میلی آمپر ساعتی برخوردار است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی