ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

تمام محصولات نیسان تا سال 2050 کاملا برقی می‌شوند

کمپانی خودروسازی نیسان، برنامه‌ای بلند پروازانه برای حذف دی اکسید کربن از محصولات خود را در سر دارد که تا سال 2050 به طور کامل، اجرا می‌گردد. در بخشی از این برنامه از ابتدای دهه ...

سپهر عظیمی
نوشته شده توسط سپهر عظیمی | ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۹:۴۰

کمپانی خودروسازی نیسان، برنامه‌ای بلند پروازانه برای حذف دی اکسید کربن از محصولات خود را در سر دارد که تا سال 2050 به طور کامل، اجرا می‌گردد. در بخشی از این برنامه از ابتدای دهه 2030، هر محصول مهم و کلیدی از نیسان، با نسخه الکتریکی در بازارهای هدف، عرضه خواهد شد.

نیسان همچنین می‌گوید که برای دستیابی به هدف حذف کربن دی اکسید از محصولات خود، نوآوری‌های تازه‌ای در زمینه فناوری ساخت خودروهای الکتریکی به جهان، معرفی خواهد کرد.

عمده این نوآوری‌ها در تکنولوژی ساخت باتری‌ها ظهور می‌کند. نوآوری‌هایی که شامل ساخت باتری‌های جامد با قیمت رقابتی‌تر و بازدهی بیشتر می‌گردند. نیسان همچنین به دنبال توسعه قوای الکتریکی e-POWER مختص به خودش است که بهره وری بالاتری را برای محصولات الکتریکی این شرکت به همراه می‌آورد.

نیسان یک اکوسیستم جدید هم ابداع کرده است که در آن، امکان بهره بردن بیشتر از منابع تجدید پذیر انرژی، فراهم می‌شود. نیسان پیش بینی کرده است که به منظور کربن زدایی هرچه بیشتر، همکاری این کمپانی با شرکت‌های فعال در بخش انرژی، افزایش یابد.

نیسان قصد دارد که برای حمایت از افزایش بهره وری به هنگام پروسه مونتاژ، بر روی نوآوری‌های فرایند تولید، سرمایه گذاری کند. نیسان از سالها پیش، برنامه‌ای جامع برای کاهش تولید کربن دی اکسید داشت و می‌خواست با گسترش بستر تولید خودروهای الکتریکی، نقش بیشتری در حمایت از محیط زیست داشته باشد.

برنامه نیسان برای کاهش آلایندگی خودروهایش، با اهداف تعیین شده در پیمان پاریس برای کنترل شرایط جوی و حفاظت از کره زمین هم تطابق دارد. نیسان می‌گوید که از ابتدای دهه 2030، تقریبا 100 درصد از تولیدات جدیدش برای بازارهای ژاپن، چین، آمریکا و اروپا به صورت الکتریکی خواهند بود.

هدف نیسان مشخص است. آنها می‌خواهند که یکی از رهبران ساخت خودروهای پاک در عصر جدید باشند. هدف اصلی برای ارتقای خودروهای الکتریکی کاملا واضح است، ارتقای برد حرکتی آنها و کاستن از زمان شارژ باتری‌ها. قیمت تمام شده خودروهای الکتریکی هم دائما در حال کاهش است! به گونه‌ای که روز به روز آنها فاصله قیمتی خودشان با بنزینی‌ها را کمتر می‌کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • GT
    GT | ۱۸ بهمن ۱۳۹۹

    آقا نیسان مگه فروخته نشد؟

مطالب پیشنهادی