ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

حضور ۱.۱ میلیون کاربر روبیکا و آیگپ در کنسرت آنلاین سالار عقیلی

کنسرت آنلاین شب گذشته همراه اول با اجرای سالار عقیلی، میزبان یک میلیون و ۱۴۳ هزار کاربر اینترنت بود. به نقل از اداره‌کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، کنسرت آنلاین همراه اول که شب گذشته ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۶:۵۵

کنسرت آنلاین شب گذشته همراه اول با اجرای سالار عقیلی، میزبان یک میلیون و ۱۴۳ هزار کاربر اینترنت بود.

به نقل از اداره‌کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، کنسرت آنلاین همراه اول که شب گذشته (14 بهمن 1399) به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر با اجرای سالار عقیلی از طریق دو اپلیکیشن «روبیکا» و «آیگپ» پخش شد، توانست میزبان یک میلیون و ۱۴۳ هزار بیننده باشد.

نخستین شب اجرای پویش «برای تمام ایران می‌خوانم» با محوریت موسیقی سنتی و با کیفیتی مطلوب، در اختیار تمامی مردم ایران‌زمین قرار گرفت. هدف از برگزاری این رویداد آنلاین، ایجاد فضایی شاد و سرگرم‌کننده در روزهای سخت کرونایی بود. و قرار است که این پویش با حضور دیگر خوانندگان نیز ادامه پیدا کند.

سالار عقیلی خواننده موسیقی سنتی ایران نیز به مناسبت این ایام، قطعه «مادر» را برای نخستین بار در کنار قطعات «ایران»، «تنها می‌مانم»، «خوشه‌چین»، «چه بگویم»، «به من بسپار دستت را»، «وطنم ای شکوه پابرجا» و «نگار» به اجرا گذاشت.

این کنسرت که با تمهیدات همراه اول، برای تمام کاربران اینترنت در کشور به صورت رایگان (بدون بلیت‌‎فروشی) برگزار شد، توانست 935 هزار بیننده را در روبیکا و 208 هزار بیننده را در آیگپ جذب کند.

دومین شب اجرای این پویش نیز قرار است امشب (15 بهمن‌ماه) با حضور فرزاد فرزین، خواننده پاپ کشور و اجرای قطعات شاخص این هنرمند نظیر «کجا دنبالت بگردم»، «شانزلیزه»، «آینده»، «ماه عسل» و «نفس» به روی صحنه رود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • molavy
    molavy | ۱۶ بهمن ۱۳۹۹

    آمریکا رو ببینید که هیچ برنامه و شرکت چینی رو تحریم و فیلتر نکرده، اونوقت بازم اول هستش،

مطالب پیشنهادی