ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بیشتر از ۱۰۰ میلیون دانش آموز از مایکروسافت تیمز استفاده می‌کنند

یکی از مدیران مایکروسافت در گفتگویی با کارمندان این شرکت اعلام کرد که تعداد کاربران دانشجو و دانش آموز مایکروسافت تیمز به سرعت در حال افزایش است و در حال حاضر در حدود ۱۰۰ میلیون ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ | ۰۸:۴۵

یکی از مدیران مایکروسافت در گفتگویی با کارمندان این شرکت اعلام کرد که تعداد کاربران دانشجو و دانش آموز مایکروسافت تیمز به سرعت در حال افزایش است و در حال حاضر در حدود ۱۰۰ میلیون کاربر برای امور آموزشی از این پلتفرم استفاده می کنند.

گزارش های آماری نشان می‌دهد که از شهریورماه امسال تاکنون بیش از ۳۰ میلیون کاربر اعم از دانشجویان و دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی به این پلتفرم پیوسته و از آن استفاده می‌کنند.

به نظر می‌رسد مایکروسافت تیمز توانسته جای خود را در بازار آموزش به خوبی باز کند و از نظر رشد تعداد کاربر، آمار خوبی را ثبت کرده است.

مایکروسافت به صورت رسمی آمار تعداد کاربران دانشجو و دانش آموز مایکروسافت تیمز را منتشر نکرده است،‌ اما در گزارش‌های داخلی شرکت گفته می‌شود در حدود ۲۰۰ میلیون نفر دانشجو، دانش آموز، استاد دانشگاه، مدیران موسسات آموزشی و معلمان پایه‌های مختلف تحصیلی از مایکروسافت تیمز برای فعالیت‌های آموزشی استفاده می‌کنند.

مایکروسافت مهرماه امسال اعلام کرد که تعداد کاربران فعال روزانه این پلتفرم ۱۱۵ میلیون نفر است. این در حالی است که فروردین ماه امسال مایکروسافت در گزارشی اعلام کرده بود که روزانه ۷۵ میلیون کاربر فعال دارد که رشد حداقل دو برابری تعداد کاربران آن را در بازه زمانی چند ماهه نشان می دهد.

البته مایکروسافت از مهرماه امسال تاکنون، دیگر اطلاعات آماری در مورد تعداد کاربران فعال مایکروسافت تیمز منتشر نکرده است. آنچه مسلم است تعداد کاربران فعال مایکروسافت تیمز طی ماه‌های اخیر افزایش یافته است و به نظر می‌رسد تعداد بیشتری از این پلتفرم برای امور آموزشی استفاده می‌کنند.

مایکروسافت در تلاش است تا به روش‌های مختلفی بتواند در زمینه آموزش با سایر رقبای بازار رقابت کند و به همین منظور سیستم عامل ویندوز 10X را برای دستگاه‌هایی با هدف استفاده در مراکز آموزشی و کسب و کارها معرفی می‌کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی