ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نوکیا ۱.۴ با اسنپدراگون ۲۱۵ و قیمت ۱۱۹ دلار معرفی شد

HMD Global از موبایل اقتصادی نوکیا ۱.۴ مجهز به باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی و دوربین دوگانه با قیمت ۱۱۹ دلار رونمایی کرد. نوکیا ۱.۴ از نمایشگر ۶.۵۲ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۷۲۰ ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۵:۲۴

HMD Global از موبایل اقتصادی نوکیا ۱.۴ مجهز به باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی و دوربین دوگانه با قیمت ۱۱۹ دلار رونمایی کرد.

نوکیا ۱.۴ از نمایشگر ۶.۵۲ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل و نسبت تصویر ۲۰:۹ برخوردار است. حفره قطره‌ای شکل تعبیه شده روی نمایشگر دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری 720p با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه را در خود جای داده است.

نوکیا ۱.۴ اولین موبایل در سری ۱ با دوربین دوگانه بوده و در پنل پشتی آن سنسور اصلی ۸ مگاپیکسلی و حسگر ۲ مگاپیکسلی عمق سنج و همچنین فلش LED به چشم می‌خورد. پایین‌تر از ماژول دوربین حسگر اثر انگشت فیزیکی به چشم می‌خورد که باز هم برای اولین بار در سری نوکیا ۱ دیده می‌شود. پنل پشت از طراحی برجسته برخوردار است که تا حدی مانع از لیز خوردن موبایل حین کار کردن می‌شود.

گوشی مذکور از چیپست ۲۸ نانومتری کوالکام اسنپدراگون ۲۱۵ مجهز به چهار هسته Cortex-A53 با سرعت ۱.۳ گیگاهرتز برخوردار است. همچنین حداکثر به ۳ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی مجهز می‌شود. باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی از طریق درگاه USB 2.0 شارژ شده و به گفته سازنده با یکبار شارژ تا دو روز دوام می‌آورد. این موبایل با اندروید ۱۰ (نسخه Go) به دست مشتری می‌رسد ولی نوکیا می‌گوید با اندروید ۱۱ نیز سازگار بوده و به زودی بروزرسانی آنرا دریافت خواهد کرد.

از دیگر ویژگی های موبایل مورد بحث می توان به پشتیبانی از Wi-Fi 802.11 b/g/n و بلوتوث ۴.۲ اشاره کرد.

نوکیا ۱.۴ از هم اکنون در سه مدل ۱/۱۶، ۱/۳۲ یا ۳/۶۴ گیگابایت با قیمت پایه ۹۹ یورو (۱۱۹ دلار) قابل خریداری است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی