ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تولدی دوباره برای نوکیا 3650؛ ‌نسخه جدید به بازار می‌آید

اچ‌ام‌دی‌گلوبال قصد دارد برخی مدل‌های محبوب و کلاسیک نوکیا را مجددا احیا کرده و نسخه جدیدی از آنها به بازار عرضه کند. ظاهرا یکی از گوشی‌های قدیمی که قرار است با تغییراتی نسبت به نسخه ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۸:۱۵

اچ‌ام‌دی‌گلوبال قصد دارد برخی مدل‌های محبوب و کلاسیک نوکیا را مجددا احیا کرده و نسخه جدیدی از آنها به بازار عرضه کند. ظاهرا یکی از گوشی‌های قدیمی که قرار است با تغییراتی نسبت به نسخه قبلی تا اواخر 2021 به بازار عرضه شود،‌ موبایل محبوب نوکیا 3650 خواهد بود.

براساس گزارش منابع آگاه این شرکت تصمیم گرفته علاوه بر نوکیا 3650، نسخه جدیدی از موبایل‌های قدیمی‌تر خود از نوکیا 3310 مدل 2017 گرفته تا نوکیا 8110 4G و حتی نوکیا 6300 4G را که نسبتا به تازگی معرفی شده است، به بازار عرضه کند.

همچنین به نظر می‌رسد اچ ام دی گلوبال تصمیم دارد گوشی‌های هوشمند سری 60 نوکیا که از سیستم عامل سیمبین استفاده می‌کردند را نیز مجددا احیا کرده و در دسترس کاربران قرار دهد.

هنوز مشخص نیست که موبایل‌های جدید با همان طراحی قبلی در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت یا باید منتظر تغییراتی در طراحی آنها باشیم. بی‌شک تغییراتی در طراحی این موبایل‌ها می‌تواند به جذابیت‌های نوستالژیک آنها بیفزاید.

نسخه اصلی نوکیا 3650 از نمایشگر 2.1 اینچی با رزولوشن 208 در 176 پیکسل TFT ، دوربین  VGA و باتری 850 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد. این گوشی هوشمند از تکنولوژی GPRS پشتیبانی می‌کرد و با  پردازنده ۱۰۴ مگاهرتزی ARM 9 به همراه چهار مگابایت حافظه‌ داخلی و اسلات کارت حافظه‌ی MMC به بازار عرضه شد.

انتظار می‌رود نسخه جدید از نظر مشخصات و ابعاد نمایشگر، همچنین مشخصات دوربین و رابط کاربری KaiOS نسبت به نسخه اصلی بهبود پیدا کند. هرچند هنوز اطلاعات کاملی در مورد تصمیم اچ ام دی گلوبال برای تغییرات این گوشی هوشمند مطرح نشده است.

نوکیا 3650 سال 2003 میلادی معرفی شد و در زمان خود از محبوبیت خاصی برخوردار بود و به عنوان اولین گوشی دوربین داری شناخته می‌شد که علاوه بر عکاسی‌، قابلیت تصویربرداری ویدیویی داشت. این گوشی هوشمند با سیستم‌عامل سیمبین سری ۶۰، طراحی متفاوت و نسبتا جالبی داشت.

حال باید ببینیم نسخه جدید و احیا شده این گوشی محبوب با چه تغییراتی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • hasan imani
    hasan imani | ۱۵ بهمن ۱۳۹۹

    اینا همه از بیکاریه?

مطالب پیشنهادی