ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هواوی رسماً تاریخ رونمایی از موبایل تاشوی میت X2 را اعلام کرد

اولین موبایل تاشوی هواوی یعنی میت X دو سال پیش، اوایل سال ۲۰۱۹ معرفی شد اما اکنون، پس از ۲ سال، این کمپانی چینی امروز در حساب رسمی Weibo خود اعلام کرده است که میت ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۵

اولین موبایل تاشوی هواوی یعنی میت X دو سال پیش، اوایل سال ۲۰۱۹ معرفی شد اما اکنون، پس از ۲ سال، این کمپانی چینی امروز در حساب رسمی Weibo خود اعلام کرده است که میت X2 که گوشی تاشوی بعدی این کمپانی محسوب می‌شود در ۲۲ فوریه (۴ اسفند) رونمایی خواهد شد.

تصویر تیزر ارائه شده از سوی هواوی نشان می‌دهد که نمایشگر انعطاف پذیر این موبایل، این بار به سمت داخل تا می‌شود، در حالی که موبایل‌های میت Xs و میت X دارای صفحه نمایش تاشو به سمت بیرون هستند. همچنین می‌توان حدس زد که طراحی میت X2 تا حدودی با گلکسی Z Fold 2 متفاوت باشد.

در گزارش‌های قبلی این موبایل عنوان شد که صفحه نمایش مورب آن ۸.۰۱ اینچ با رزولوشن ۲۴۸۰ در ۲۲۲۲ خواهد بود و از آنجایی که این موبایل مانند گلکسی Z Fold 2 به داخل تا می‌شود، از یک نمایشگر خارجی به اندازه ۶.۴۵ اینچ هم برخوردار خواهد بود. همچنین نرخ تازه‌سازی این نمایشگرها که توسط سامسونگ و BOE تهیه می‌شوند، ۹۰ هرتز خواهد بود.

میت X2 احتمالا از یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی برخوردار خواهد بود. همچنین یک سیستم دوربین چهارگانه، شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک لنز ۱۶ مگاپیکسلی، یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی و یک سنسور ۸ مگاپیکسلی دیگر می‌توانند دوربین‌های عقب این موبایل را تشکیل دهند.

همچنین میت اکس ۲ به چیپست ۵ نانومتری کرین 9000 مجهز خواهد بود و گفته‌ می‌شود از اندروید ۱۰، قدرت شارژ ۶۶ وات و باتری ۴۴۰۰ میلی آمپر پشتیبانی خواهد کرد.

در حال حاضر، هواوی اطلاعات زیادی از این موبایل جدید ارائه نکرده. پیش از این گزارش شده بود که هواوی با ارائه مدل جدیدی از گوشی‌های تاشو سعی دارد خط تای وسط صفحه را از بین ببرد و این گوشی از جلوه صفحه نمایش تاشو بهتری برخوردار خواهد بود. با این وجود برای اطلاعات دقیق‌تر در رابطه با این موبایل تاشو باید تا تاریخ ۲۲ فوریه (۴ اسفند) و معرفی رسمی محصول، منتظر ماند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • محمدرضا
    محمدرضا | ۲۱ بهمن ۱۳۹۹

    خدا رو شکر یه گوشی عالی دیگه از هواوی

  • Mehrdad A.S.H
    Mehrdad A.S.H | ۱۵ بهمن ۱۳۹۹

    بی نظیره ???

مطالب پیشنهادی