ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نیسان لیف
اخبار خودرو

نسخه ویژه نیسان لیف به مناسبت 10 سالگی این خودرو، معرفی شد

دسامبر 2010 بود که نیسان برای اولین بار از لیف برای سال 2011 رونمایی کرد. لیف به عنوان اولین خودرو الکتریکی تولید انبوه، روانه بازار شد. نیسان توانست فروش خوبی را با لیف در بسیاری ...

سپهر عظیمی
نوشته شده توسط سپهر عظیمی | ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ | ۲۳:۵۹

دسامبر 2010 بود که نیسان برای اولین بار از لیف برای سال 2011 رونمایی کرد. لیف به عنوان اولین خودرو الکتریکی تولید انبوه، روانه بازار شد. نیسان توانست فروش خوبی را با لیف در بسیاری از کشورها، تجربه کند. در سالگرد درخشش لیف، نیسان نسخه ویژه‌ای از این محصول را با نام Leaf10 معرفی کرده است که قرار است موفقیت‌های گذشته را تکرار کند.

نیسان لیف

آنچه بیش از هر چیز اهمیت دارد، تکنولوژی‌های جدید و به روز رسانی‌های ظاهری در ویرایش ویژه یا همان اسپشیال ادیشن لیف است. در بررسی ظاهری، می‌توان دریافت که Leaf10 از کراس اوور الکتریکی نیسان آریا الگو برداری کرده است. عناصر طراحی این خودرو در عین زیبایی، به دور از پیچیدگی هستند. از جمله این عناصر جدید می‌توان به آینه‌های اسپرت، روف لاین‌ها و درب صندوق عقب با دیزاین جدید، اشاره کرد. برچسب Leaf10 هم بر روی قسمت بالایی ستون C چسبانده شده است. نیسان همچنین می‌گوید که یک رنگ بدنه جدید هم به پالت رنگ‌های لیف در این ویرایش ویژه، اضافه کرده است. اما در تصاویر و بیانیه‌های نیسان، هنوز مشخص نیست که دقیقا چه رنگی است و چه نامی دارد.

نیسان لیف

درون کابین، سیستم وای فای هات اسپات نیسان، حرف اول را می‌زند. در تبلیغات نیسان اعلام شده که اینترنت 4G در کابین این خودرو، در اختیار سرنشینان قرار می‌گیرد. همچنین این وای فای هات اسپات می‌تواند تا 7 دستگاه متصل شونده را میزبانی کند. از دیگر ویژگی‌های جدید Leaf10 می‌توان تکنولوژی‌های PrePILOT و e-Pedal را نام برد.

نیسان لیف

هلن پری، مدیر مارکتینگ بخش خودروهای الکتریکی نیسان در اروپا، در رابطه با Leaf10 می‌گوید: « محصول نمادین و ویژه ما، تاکنون بیش از 180,000 راننده را از سراسر اروپا به خود، جذب کرده است. این خودرو با ویژگی‌های ظاهری جدید و تکنولوژی‌های نو در کابین همچون سیستم وای فای هات اسپات داخلی، به دست خریداران می‌رسد. لیف همچنان می‌تواند کسانی را که هیجان رانندگی با یک اتومبیل پاک را دارند، سر ذوق بیاورد. »

نیسان لیف

نیسان Leaf10 از فوریه 2021 به شوروم‌های نیسان در اروپا می‌رسد. نیسان فعلا برنامه‌ای برای عرضه این محصول در آمریکا اعلام نکرده است.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی