ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هواوی استفاده از چیپست کرین 9000 در گوشی تاشو میت X2 را تایید کرد

«ریچارد یو» مدیر عامل هواوی با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ویبو از رونمایی گوشی هوشمند تاشو هواوی «میت X2» در تاریخ چهارم اسفندماه خبر داد. مدیر عامل هواوی ضمن اشاره به تاریخ رونمایی و ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۶

«ریچارد یو» مدیر عامل هواوی با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ویبو از رونمایی گوشی هوشمند تاشو هواوی «میت X2» در تاریخ چهارم اسفندماه خبر داد.

مدیر عامل هواوی ضمن اشاره به تاریخ رونمایی و بهره‌مندی از میت X2 از چیپست کرین 9000، در پست منتشر شده اعلام کرده است که پرچمداران تاشو فرم فاکتور جدیدی را ارائه می‌دهند و در آینده نزدیک بازار را از آن خود خواهند کرد. با توجه به تصویر به اشتراک گذاشته شده از گوشی تاشو بعدی هواوی،‌ به نظر می‌رسد این دستگاه از طراحی تاشو به داخل برخوردار خواهد بود.

همان‌طور که انتظار می‌رفت برخوردار بودن هواوی میت X2 از چیپست کرین 9000 تایید شده است. با توجه به اینکه جدیدترین چیپست این شرکت احتمالا ماه سپتامبر معرفی می‌شود، لذا طبیعی است که چینی‌ها گوشی تاشو بعدی خود را با این تراشه قدرتمند در دسترس کاربران قرار بدهند.

 

باتوجه به مستندات مربوط به گوشی هوشمند هواوی میت X2 در رگولاتوری ارتباطات چین یا «TENAA»، پرچمدار تاشو بعدی چینی‌ها با نمایشگر بیرونی 6.45 اینچی و نسبت ابعاد 21 به 9، رزولوشن 2700 در 1160 پیکسل به بازار عرضه خواهد شد. این در حالی است که گلکسی زد فولد 2 از نمایشگر با نسبت 25 به 9 بهره می‌برد.

نمایشگر داخلی میت X2 نیز 8.01 اینچی است و با این حساب بزرگترین ابعاد نمایشگر تاشو را در بین گوشی‌های تاشوی بازار به خود اختصاص می‌دهد و با رزولوشن 2220 در 2480 پیکسل و نسبت ابعاد 10 به 9 در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. ابعاد گوشی هوشمند میت X2 در حالت غیر تاشو 161.8 در 145.8 در 8.2 میلی‌متر است.

گوشی هوشمند جدید تاشوی هواوی با باتری 4400 میلی آمپر ساعتی، پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 66 واتی و با ماژول دوربین چهارگانه شامل دوربین‌های 50، 16، 12 و 8 مگاپیکسلی به بازار عرضه خواهد شد.

تصاویری منتسب به میت X2 از سوی «Digital Chat Station» به اشتراک گذاشته شده است که گوشی تاشو هواوی را در حالت‌های باز و بسته نشان می‌دهد. همان‌طور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، موبایل تاشو جدید با روزنه دو گانه دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی و بدون بریدگی بالای نمایشگر رونمایی خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی