ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشخصات گوشی سخت جان سامسونگ گلکسی XCover 5 فاش شد

تاکنون سامسونگ چندین مدل گوشی و تبلت سخت جان و مقاوم از سری «گلکسی XCover» به بازار عرضه کرده است و به نظر می‌رسد باید بزودی منتظر عضو جدیدی از این سری یعنی گلکسی XCover ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۴:۰۰

تاکنون سامسونگ چندین مدل گوشی و تبلت سخت جان و مقاوم از سری «گلکسی XCover» به بازار عرضه کرده است و به نظر می‌رسد باید بزودی منتظر عضو جدیدی از این سری یعنی گلکسی XCover 5 باشیم.

براساس اطلاعات فاش شده از طریق حساب کاربری با نام «Sudhanshu» در توییتر، گلکسی XCover 5  به عنوان جانشین گلکسی XCover 4 که در سال 2017 رونمایی شد، از نمایشگر 5.34 اینچی +HD با رزولوشن 1600 در 900 پیکسل و باتری 3000 میلی آمپر ساعتی بهره خواهد برد.

احتمالا گوشی هوشمند جدید با رم 4 گیگابایتی و حافظه 64 گیگابایتی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد، هرچند اطلاعاتی در مورد چیپست تعبیه شده در آن در دست نیست. با نگاهی اجمالی به مشخصات فاش شده، کاملا روشن است که سامسونگ گوشی مقاوم جدید خود را به چیپست بالارده مجهز نخواهد کرد.

در پنل پشتی دستگاه دوربین تکی 16 مگاپیکسلی و در پنل جلویی نیز دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی قرار خواهد داشت. به نظر نمی‌رسد سامسونگ موبایل سخت جان خود را با پشتیبانی از شبکه 5G به بازار عرضه کند.

گلکسی XCover 5 با پورت USB Type-C، باتری 3000 میلی آمپرساعتی و پشتیبانی از شارژر 15 واتی به بازار عرضه خواهد شد. از نظر طراحی گوشی جدید این سری دارای حاشیه‌های ضخیم و احتمالا لبه‌هایی برای محافظت بیشتر از دستگاه خواهد بود.

«نیلز آرنزمیر» از وب‌سایت «TechNik» پیشتر گفته بود که گلکسی XCover 5 فرودین‌ماه سال آینده معرفی و به بازار عرضه خواهد شد. همچنین به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد نسخه قدرتمندتر «پرو» این گوشی هوشمند را نیز با بهبود برخی مشخصات سخت افزاری نسبت به نسخه معمولی در دسترس کاربران قرار دهد.

در حدود یک سال قبل نیز کره‌ای‌ها گوشی سخت جان دیگری از همین سری با نام گلکسی XCover  پرو معرفی کردند و اکنون روی گوشی مقاوم دیگری کار می‌کنند که باید دید با چه مشخصاتی رونمایی و به بازار عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی