ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

شکار فراری هیبریدی جدید در حال آزمایش؛ محصولات سبز در سبد سوپراسپرت ساز ایتالیایی

استاندارد آلایندگی یورو 7 از سال 2025 میلادی اجرا می‌شود و هر سوپر اسپرت سازی همچون فراری باید خود را با این الزامات محیط زیستی جدید، مطابقت دهد. الکتریکی سازی محصولات دیار مارانللو، از سال ...

سپهر عظیمی
نوشته شده توسط سپهر عظیمی | ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۷:۳۰

استاندارد آلایندگی یورو 7 از سال 2025 میلادی اجرا می‌شود و هر سوپر اسپرت سازی همچون فراری باید خود را با این الزامات محیط زیستی جدید، مطابقت دهد. الکتریکی سازی محصولات دیار مارانللو، از سال 2013 با لافراری آغاز شد و در سال 2019 با معرفی SF90 استراداله، ادامه یافت. در واقع فراری از یک پیشرانه V12 هیبرید به سمت یک موتور V8 پلاگین هیبرید، حرکت کرده است. این فرمول کوچک سازی همچنان ادامه دارد و هرگز خبر خوبی برای طرفداران برند فراری محسوب نمی‌شود!

فراری هیبریدی

کد F171 را احتمالا به زودی زیاد خواهید شنید. فراری الکتریکی جدید طبق شایعات، در آوریل 2021 قبل از رفتن روی خط تولید در تابستان، رونمایی می‌شود. در واقع، آنچه که اکنون در حال تست است، بدنه فراری 488 GTB را دارد که در خیابان‌های ایتالیا، شکار لنز دوربین عکاس‌ها شده است.

فراری هیبریدی

غیر از برچسب‌های ولتاژ بالای زرد رنگ که معمولا در نمونه‌های اولیه خودروهای هیبرید دیده می‌شود، آنچه توجه ما را جلب می‌کند، تجهیزات آزمایشی غیر معمولی است که به شیشه پشت خودرو، متصل شده اند. به نظر می‌رسد که آنها نوعی شلنگ باشند که به داخل محفظه موتور می‌روند! اما از آنجایی ما مهندس نیستیم، نمی‌توانیم هدف اصلی از نصب آنها را حدس بزنیم. تاکنون هزاران پرتو تایپ را در فضای مجازی و خیابان دیده‌ایم، اما هرگز به چنین چیز عجیبی بر نخورده بودیم!

فراری هیبریدی

اینکه الان درباره طراحی خارجی خودرو صحبت کنیم، امری بیهوده است. چرا که بدنه این خودرو متعلق به خود آن نیست و از یک فراری دیگر، قرض گرفته شده است. پیشرانه هیبرید V6 پیش تر در سپتامبر 2018 معرفی شده بود. این پیشرانه باید با موتور مک لارن آرتورا رقابت کند. چرا که آن هم نمونه‌ای کوچک شده از یک پیشرانه هیبریدی است.

فراری هیبریدی

ابتدا قرار بود فراری هیبریدی جدید، نام Dino را به خود بگیرد. اما اکنون شنیده می‌شود که قرار است با نام 486 به بازار بیاید. البته که هنوز هیچ چیز به طور رسمی تایید نشده‌است. پیشرانه هیبرید این خودرو قرار است که از ترکیب موتور بنزینی 2.9 لیتری V6 و چند موتور برقی، تشکیل شود. طبق شنیده‌ها، قدرت نهایی آن، 723 اسب بخار خواهد بود. همچنین بعید نیست که فراری موتور بنزینی آن را از آلفارومئو قرض گرفته باشد!

هنوز تا معرفی رسمی فراری هیبریدی جدید، زمان زیادی باقی مانده‌است. اما هرچه می گذرد، بیشتر جزئیات این اتومبیل جنجالی فاش می‌شود. فراری امسال به جز این محصول هیبرید، یک غوغای دیگر هم در راه دارد و آن، چیزی نیست جز شاسی بلند فراری!

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی