ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

حمله به تایتان
نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ حمله به تایتان‌ها

به نظر می‌رسد سازندگان بازی Garena Free Fire که ایونت‌های متنوعی برگزار می‌کنند، اخیرا علاقه‌ی زیادی به انیمه‌ها پیدا کرده‌اند و حالا پس از همکاری با انیمه‌ی One Punch Man به سراغ انیمه‌ی Attack on ...

نفیسه شهبازی
نوشته شده توسط نفیسه شهبازی | ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ | ۲۰:۰۰

به نظر می‌رسد سازندگان بازی Garena Free Fire که ایونت‌های متنوعی برگزار می‌کنند، اخیرا علاقه‌ی زیادی به انیمه‌ها پیدا کرده‌اند و حالا پس از همکاری با انیمه‌ی One Punch Man به سراغ انیمه‌ی Attack on Titan یا حمله به تایتان رفته اند و قرار است یک ایونت مشترک برگزار کنند.

هنوز تاریخ دقیق آغاز شدن ایونت اعلام نشده است اما طبق اخبار این ایونت به شما اجازه می‌دهد لباس نیروهای ویژه را بپوشید و اسکین‌ تایتان‌ها و اسلحه‌های ویژه دریافت کنید. فعلا فقط یک اعلامیه اولیه منتشر شده تا خبر همکاری به گوش بازیکنان برسد و احتمالا جزئیات بیشتر به زودی اعلام می‌شود.

SLAY THE SPIRE

اما هفت سنگ این هفته را با خبر انتشار جدیدترین بازی روگ لایک ساخته‌ی Humble Games برای اندروید آغاز می‌کنیم. بازی Slay the Spire در سال ۲۰۱۷ به صورت دسترسی زودهنگام برای کامپیوترهای شخصی منتشر شد و انتشار کامل بازی تا سال ۲۰۱۹ طول کشید تا اینکه شش ماه قبل، بازی  در دسترس بازیکنان سیستم عامل iOS قرار گرفت و در همین هفته بالاخره در گوگل پلی هم قرار داده شد.

در ادامه‌ی اخبار بازی‌ها سری هم به گوگل استادیا بزنیم که مدت‌هاست بازیکنان را در انتظار FIFA 21 گذاشته بود و در این هفته بالاخره EA خبر داد که در روز ۲۷ اسفند گوگل استادیا میزبان FIFA 21 خواهد شد. متاسفانه جامعه‌ی کاربران گوگل استادیا چندان وسیع نیست و با توجه به اینکه بازی امکان کراس پلی ندارد خیلی امیدی به موفقیت فیفا در این پلتفرم نیست.

خبر دیگری که این هفته از EA شنیدیم درباره‌ی بتل رویال معروفش یعنی Apex Legends است که قرار است به موبایل بیاید. مطابق برنامه‌ریزی، بازی ابتدا در کشور چین یک دوره‌ی سافت لانچ را می‌گذراند و سپس در بهار برای اندروید و iOS منتشر خواهد شد. البته گفته شده بود که بازی تا پایان سال ۲۰۲۰ منتشر می‌شود اما حالا برنامه‌ی انتشار تا نیمه‌ی اول سال ۲۰۲۱ به تاخیر افتاده است.
بازی جدید NetEase هم با عنوان Lost Light در راه است. داستان بازی در آینده اتفاق می‌افتد، وقتی که در سال ۲۰۴۲ یک فاجعه در شهر T به وقوع می‌پیوندد و همه‌چیز را نابود می‌کند. بازماندگان این فاجعه باید به سختی تلاش کنند تا بتوانند یک روز دیگر هم زنده بمانند و شما به عنوان یکی از نیروهای امنیتی باید به جستجوی افراد بازمانده بروید اما در این مأموریت کم کم با حقایقی روبرو می‌شوید که ثابت می‌کنند چهره‌ی جنگ چقدر وحشتناک است.

Magic: The Gathering ArenaMagic: The Gathering Arena

  • بازی آنلاین است

این هفته شانس با طرفداران MtG یار بود و بازی محبوب  Magic: The Gathering Arena برای پلتفرم موبایل و به صورت دسترسی زودهنگام منتشر شد. این بازی سبکی کارتی دارد و تعدد کاراکترها و دنیای پر از جزئیاتش نیاز به یادگیری دارد،‌ پس اگر از طرفداران بازی هستید یا از دنیای MtG خوشتان آمده منتظر انتشار کامل نباشید و با همین نسخه بازی را شروع کنید؛ البته بازی هم بخش آموزشی دارد و به خوبی شما را با کنترل‌ها آشنا می‌کند.

Magic: The Gathering Arena

Magic: The Gathering Arena

سازنده: Wizards of the Coast LLC قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 2000 مگابایت زبان:

Slashy Campslashy camp

  • بازی آفلاین است

در این بازی شما نقش کاراکتری به اسم SkullFace را بر عهده دارید که ماسکی روی صورتش دارد و یکی از شخصیت‌های فیلم‌های ترسناک دهه ۸۰ میلادی است. شما باید قربانیان خود را شکار کنید تا در ازای آن امتیاز بگیرید و امکان خرید سلاح‌های وحشتناک‌تر و شمشیرهای بیشتر را به دست بیاورید. داخل بازی تعدادی مینی پازل هم وجود دارد که برای به دست آوردن امتیازهای اضافی می‌توانید به آن‌ها سر بزنید.

Slashy Camp

Slashy Camp

سازنده: Blue Wizard Digital LP قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 25.3/27 مگابایت زبان:

Mystic HammerMystic Hammer

  • بازی آفلاین است

بازی Mystic Hammer تقریبا یک کپی هوشمندانه از  Plants vs. Zombies است که عنصر رقابت در آن پررنگ‌تر شده است. ذات گیم‌پلی با بازی‌های سبک دفاع از قلعه تفاوت چندانی ندارد و هر صفی که می‌چینید باید تا آخرین لحظه جلوی دشمنان را بگیرند و اجازه ندهند به بیس شما ضربه‌ای وارد شود. بازی ۵۰ مرحله دارد اما میزان سختی مراحل بسیار مناسب طراحی شده و می‌تواند ساعت‌ها شما را مشغول کند.

Mystic Hammer

Mystic Hammer

سازنده: PozziSoft‏ قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 417.3/128 مگابایت زبان:

HIDDEN LANDS - Visual PuzzlesHIDDEN LANDS

  • بازی آفلاین است

یکی از انواع کلاسیک پازل، پیدا کردن تفاوت بین دو عکس است و پازل‌های رنگارنگ بازی Hidden Lands هم از همین نوع هستند. همان‌طور که قابل حدس است با یک مکانیسم ساده طرف هستیم اما طراحی بصری بسیار چشم‌نواز بازی و بیش از ۱۰۰ ماموریت موجود به جذابیت بازی اضافه کرده است. بازی رایگان است ولی اگر اتصال اینترنت را قطع نکنید تبلیغات دست از سرتان بر نمی‌دارند پس بهتر است قبل از ورود به بازی اینترنت را قطع کنید.

HIDDEN LANDS - Visual Puzzles‏

HIDDEN LANDS - Visual Puzzles‏

سازنده: AVIX قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 40 مگابایت زبان:

Slay the Spire

  • بازی آفلاین است

بازی Slay the Spire سبک کارتی دارد و در حقیقت باید با به کار گرفتن هر کارت با استراتژی درست دشمنانتان را شکست بدهید. با هر بار پیروزی کارت‌های بیشتری دریافت می‌کنید و تعداد کارت‌هایتان زیاد می‌شود که در این بازی به معنی داشتن قدرت بیشتر است. در کنار کارت‌ها، طلا و تعدادی شی عتیقه هم جزو جوایز هر مرحله است که می‌توانید در ترکیب با کارت‌ها از آن‌ها استفاده کنید.

Slay the Spire‏

Slay the Spire‏

سازنده: Humble Bundle, Inc. قیمت: 9.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 1000/815 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Moslem
    Moslem | ۱۸ بهمن ۱۳۹۹

    فقط فری فایر

  • MHNLEGEND
    MHNLEGEND | ۱۸ بهمن ۱۳۹۹

    تا وقتی hearthstoneهست
    بقیه بازیا کارتی زیاد به چشم نمیان

  • alimardaniiii
    alimardaniiii | ۱۷ بهمن ۱۳۹۹

    هفت سنگ این هفته به دلیل بازی های آفلاین عالی بود . دستون درد نکنه . خانم شهبازی اگر امکانش بود درباره بازی Creaks و Happy که هر دو از یک شرکت بودند خبر قرار بدین . و بگین که کی برای اندروید منتشر می شوند. با سپاس فراوان ?

مطالب پیشنهادی