ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

قیمت و شرایط فروش خودرو

شرایط استفاده از تخفیف 20 درصدی در کمپین زمستانی مدیران خودرو اعلام شد

مدیران خودرو یکی از قدیمی ترین شرکت‌های عرضه کننده خودروهای چینی در کشورمان محسوب می‌شود و علیرغم شرایط سخت چند سال گذشته توانسته تا به استناد مراکز نظارتی٬ سطح خدمات رسانی خود در زمینه خدمات ...

سپهر زنگنه
نوشته شده توسط سپهر زنگنه | ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۹:۱۵

مدیران خودرو یکی از قدیمی ترین شرکت‌های عرضه کننده خودروهای چینی در کشورمان محسوب می‌شود و علیرغم شرایط سخت چند سال گذشته توانسته تا به استناد مراکز نظارتی٬ سطح خدمات رسانی خود در زمینه خدمات پس از فروش را افزایش دهد و زمینه لازم برای تامین قطعات حدود ۴۰۰ هزار خودرو چری و ام وی ام را در شرایط تحریمی فراهم آورد.

به مناسبت زمستان سال ۹۹ نیز شرکت تصمیم گرفته تا در قالب کمپینی حمایت خود را از مشتریان قدیمی خود نشان دهد و به همین منظور نیز تسهیلاتی را برای خدمات رسانی زمستانی به محصولات چری و ام وی ام در نظر گرفته‌است.گفتنی در حال حاضر قریب به ۴۰۰ هزار دستگاه از انواع محصولات این شرکت در خیابان ها در حال تردد هستند.

به همین منظور مدیران خودرو با هدف حمایت مالی از مشتریان خود و جلب رضایت آنها، اقدام به برگزاری کمپین خدمات پس از فروش زمستانی کرد تا در آن بازدید رایگان خودرو، 20 درصد تخفیف قطعات در فاکتور پرداختی تا سقف 300 هزار تومات و همچنین قرعه کشی و اهدا جایزه به مراجعه کنندگان به نمایندگی ها در این طرح را در نظر گرفته است.

کمپین زمستانی مدیران خودرو

قرعه کشی این کمپین پس از پایان برگزاری بین تاریخ 20 تا 25 اسفند برگزار می شود. مدیران خودرو قصد دارد جمعا 400 میلیون جایزه را به صورت نقدی یا اعتبار خدماتی به 400 مشتری خود به صورت قرعه کشی اهدا کند که این جوایز ارزشی بین 200 هزار تومان تا 10 میلیون تومان را دارند.

بازدید رایگان مدیران خودرو در این کمپین شامل بررسی عملکرد کولر و بخاری، بازدید سطح کلیه مایعات خودرو، بازدید نشتی مایعات، بازدید چهار چرخ شامل لنت، باد، دیسک، تایر و بلبرینگ، بازدید عملکرد سیستم روشنایی، بازدید تیغه برف پاک کن، بازدید عملکرد سیستم ترمز و کمربند و بررسی پارامترهای عملکردی موتور بوده که به این منظور یک میلیارد تومان بودجه در نظر گرفته است.

اپلیکیشن مدیران خودرو

در خصوص 20 درصد تخفیف روی فاکتور خدمات ارائه شده تا سقف 300 هزار تومان هم مدیران خودرو بودجه ای معادل شش میلیارد تومان را اختصاص داده است. شایان ذکر است که لازمه شرکت در کمپین زمستانی خدمات پس از فروش مدیران خودرو، استفاده از موبایل اپلیکیشن این شرکت برای تلفن های هوشمند اندروید و IOS و یا استفاده از نسخه وب این نرم افزار و ثبت نام در آن است.

همچنین گفتنی است که استفاده از این اپلیکیشن به صورت غیر نصبی از طریق وب سایت https://app.mvms.ir/ نیز امکان پذیر است و در این برنامه ویژگی های قابل توجهی برای افزایش سطح اطلاع رسانی٬ مقایسه قیمت خدمات و قطعات٬‌ هماهنگی برای نوبت دهی و...نیز در نظر گرفته شده است که می‌تواند مورد توجه مالکین خودروهای ام وی ام و چری واقع شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی