ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کسب و کار

بمب خبری تسلا: سرمایه‌گذاری ۱.۵ میلیارد دلاری در بیت کوین

تسلا در سندی که به تازگی منتشر شده از خرید ۱.۵ میلیارد دلار بیت کوین خبر داد. پس از انتشار این خبر ارزش بیت کوین به طور لحظه‌ای رشد می‌کند و از ۴۴ هزار دلار ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۷:۱۵

تسلا در سندی که به تازگی منتشر شده از خرید ۱.۵ میلیارد دلار بیت کوین خبر داد. پس از انتشار این خبر ارزش بیت کوین به طور لحظه‌ای رشد می‌کند و از ۴۴ هزار دلار عبور کرده است.

بر اساس یک سند دولتی مربوط به کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا، تسلا در مجموع ۱.۵ میلیارد دلار در بیت کوین سرمایه گذاری کرده و در آینده نزدیک این پول دیجیتال را به عنوان گزینه پرداخت برای محصولات خود می‌پذیرد.

ارزش بیت کوین پس از انتشار این خبر به طور ناگهانی بالا رفت و تا لحظه درج این خبر بر اساس داده‌های سایت The Block Crypto Data با قیمت بیش از ۴۴ هزار دلار مبادله می‌شود.

ایلان ماسک مدیرعامل تسلا در هفته‌های اخیر علاقه زیادی به بیت کوین نشان داده و با هر توییت ارزش آن را بالاتر برده است. او اوایل بهمن ماه فقط با اضافه کردن هشتگ بیت کوین به بیوگرافی پروفایل توییتر خود ارزش آن را ۱۴ درصد بالا برد. او چند روز بعد در مصاحبه‌ای گفت که این رمزارز در آستانه پذیرش گسترده توسط سیستم‌های مالی قرار دارد و باز هم ارزش آن را افزایش داد.

رمزارزها و به ویژه بیت کوین رشد فوق العاده‌ای را تجربه می‌کنند که توییت‌ها و حمایت‌های ایلان ماسک مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس تأثیر انکارناپذیری در این رشد داشته. ماسک با توییت‌های اخیر خود ارزش رمزارزهای دیگر را هم بالا برده است. او چند روز قبل توییتی طنزآمیز در مورد دوج کوین (Dogecoin) منتشر کرد و ارزش آن را ۵۹ درصد افزایش داد. این توییت تقاضا برای خرید دوج کوین را به شدت بیشتر کرد و سبب شد تا ارزش بازار آن موقتاً از ۶ میلیارد دلار عبور کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • طاووس
    طاووس | ۲۱ بهمن ۱۳۹۹

    ولی نه بایدن ارزش خبریش بیشتر از این بود

  • molavy
    molavy | ۲۰ بهمن ۱۳۹۹

    ضرری بکنه این سر بیت کوین، بیا و ببین

    • آریا
      آریا | ۲۱ بهمن ۱۳۹۹

      بر فرض ضررر هم بکنه 1.5 میلیارد برای ثروتمند ترین فرد جهان با ثروت 188 میلیارد دلار هیچی نیست .کمتر از یک درصد ثروتشه
      به خود دلت رو صابون نزن ایلان ماسک حالا حالا ها اون بالا هاست

مطالب پیشنهادی