ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کسب و کار

سرمایه‌گذاری ۱.۵ میلیارد دلاری شیائومی در بخش تحقیق و توسعه در سال ۲۰۲۰

«لی جون»، مدیرعامل شیائومی از سرمایه‌گذاری بیش از ۱.۵ میلیارد دلاری این کمپانی چینی در بخش تحقیق و توسعه در سال ۲۰۲۰ خبر داده و همچنین انتظار دارد میزان سرمایه‌گذاری در سال جاری میلادی ۳۰ تا ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۹:۴۵

«لی جون»، مدیرعامل شیائومی از سرمایه‌گذاری بیش از ۱.۵ میلیارد دلاری این کمپانی چینی در بخش تحقیق و توسعه در سال ۲۰۲۰ خبر داده و همچنین انتظار دارد میزان سرمایه‌گذاری در سال جاری میلادی ۳۰ تا ۴۰ درصد رشد کند.

شیائومی در سال‌های اخیر نه تنها جایگاهش را در بازار ارتقا داده، بلکه از محصولات نوآورانه زیادی هم رونمایی کرده که یکی از جدیدترین آن‌ها، یک گوشی با نمایشگر آبشاری است. برای دستیابی به چنین محصولاتی، شرکت‌ها باید در بخش تحقیق و توسعه سرمایه‌گذاری هنگفتی انجام دهند.

شیائومی

بنیانگذار شیائومی اخیرا با انتشار بیانیه‌ای، از برنامه‌های این کمپانی برای بخش و تحقیق و توسعه سخن گفته. لی به این موضوع اشاره داشته که این کمپانی به سرمایه‌گذاری در این بخش ادامه می‌دهد و میزان آن نسبت به سرمایه‌گذاری ۱.۵۵ میلیارد دلاری در سال ۲۰۲۰، تا ۴۰ درصد افزایش پیدا می‌کند.

با توجه به این موضوع، این کمپانی چینی در سال جاری میلادی نزدیک به ۲ میلیارد دلار در این بخش هزینه خواهد کرد. شیائومی علاوه بر افزایش سرمایه‌گذاری، به دنبال استخدام مهندسان نیز خواهد بود و این کمپانی می‌خواهد نزدیک به ۵۰۰۰ کارمند جدید را در ۲۰۲۱ به خدمت بگیرد.

لی جون همچنین جلسه‌ای با اهالی رسانه داشته که در آن سوالی درباره می میکس ۴ پرسیده شده. مدیرعامل شیائومی جزئیاتی درباره این محصول منتشر نکرده، با این حال اخیرا از معرفی نسل جدید می میکس به همراه یک تبلت جدید در سال جاری میلادی خبر داده است.

می میکس ۴ که انتظار می‌رود گران‌ترین موبایل این کمپانی باشد، احتمالا از نوع تاشو خواهد بود. آخرین بار شیائومی در سال ۲۰۱۸ از گوشی می میکس ۳ رونمایی کرد و تا به امروز نسل جدید آن از راه نرسیده است. با توجه به معرفی می میکس ۴ تا پایان سال جاری میلادی، به احتمال زیاد در هفته‌های آینده شاهد انتشار گزارش‌ها و جزئیات مربوط به این دستگاه خواهیم بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • sinagoogle
    sinagoogle | ۲۰ بهمن ۱۳۹۹

    رقم فوق العاده ای هست بخصوص که یک شرکت خصوصی هست و تو بازار بورس عرضه نشده

  • molavy
    molavy | ۲۰ بهمن ۱۳۹۹

    فکر کردید با این حرف ها مردم میرم شیائومی چینی میخرن
    مثلا پوکو ایکس ۳ که قیمتش یک پنجم اپل هستش با دوربین ۶۴ مگ، نه خیر، بازم اپل می‌خریم ما، به عشق آمریکا

مطالب پیشنهادی