ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشخصات کامل گلکسی A52 5G افشا شد: احتمال رونمایی در اسفند ماه

گلکسی A52 5G در هفته‌های اخیر مورد توجه زیادی قرار داشته و گزارش‌های بی‌شماری درباره آن منتشر شده. حالا این گوشی هوشمند موفق به کسب تاییدیه از سوی کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) شده و مشخصات ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۰

گلکسی A52 5G در هفته‌های اخیر مورد توجه زیادی قرار داشته و گزارش‌های بی‌شماری درباره آن منتشر شده. حالا این گوشی هوشمند موفق به کسب تاییدیه از سوی کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) شده و مشخصات آن افشا شده‌اند.

طبق توییتی جدید، این گوشی هوشمند موفق به کسب چنین تاییدیه‌ای شده که اطلاعات کمی در اختیار ما قرار می‌دهد، با این حال منابع دیگر مشخصات کامل آن را افشا کرده‌اند. در این تاییدیه با شماره مدل SM-A526B روبه‌رو هستیم که مربوط به نسخه 5G گلکسی A52 می‌شود. نسخه 4G این دستگاه با شماره مدل SM-A525F/DS در گذشته در هند تاییدیه دریافت کرده بود.

یکی از منابع موثق حوزه فناوری به نام «Debayan Roy» در توییت جدیدش ادعا کرده که سامسونگ این گوشی هوشمند را بجای ماه فوریه، اواسط ماه مارس معرفی می‌کند. بنابراین احتمالا در اواخر اسفند با این گوشی پرطرفدار روبه‌رو می‌شویم.

گلکسی A52 5G در بنچمارک گیک‌بنچ هم ظاهر شده که مشخصات آن را افشا می‌کند. این گوشی هوشمند از ۶ گیگابایت رم، چیپ اسنپدراگون 750G و سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۱ بهره می‌برد.

طبق گزارش‌های گذشته، این دستگاه با نمایشگر ۶.۵ اینچی از نوع امولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس از راه می‌رسد که در مرکز بخش بالایی نمایشگرش یک حفره برای میزبانی دوربین سلفی قرار می‌گیرد. در حالی که نسخه 5G آن به چیپ اسنپدراگون 750G مجهز می‌شود، نسخه 4G از تراشه اسنپدراگون 720G بهره می‌برد.

اگرچه گلکسی A52 5G با ۶ گیگابایت رم در گیک‌بنچ ظاهر شده، اما انتظار می‌رود بالاترین نسخه آن دارای ۸ گیگابایت رم باشد و البته از ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی هم بهره ببرد. این محصول به دوربین اصلی چهارگانه با سنسور ۶۴ مگاپیکسلی مجهز می‌شود.

گوشی میان‌رده جدید سامسونگ با باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی از راه می‌رسد و همچنین از فناوری شارژ سریع ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند. در گذشته رندرهای ۳۶۰ درجه گلکسی A52 5G در رنگ‌های مختلف شامل مشکی، سفید، بنفش و آبی منتشر شده بود، بنابراین با طراحی آن آشنا هستیم. علاوه بر این، رندر رسمی این محصول هم منتشر شده است.

گلکسی A52 احتمالا در نسخه 4G با قیمت پایه ۴۵۰ دلار و در مدل 5G با قیمت اولیه ۵۵۰ دلار وارد بازار می‌شود. انتظار می‌رود در کنار این محصول، با گلکسی A72 هم ملاقات کنیم که در کنار مشخصات فنی قدرتمندتر، قیمت بالاتری هم خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی