ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایسوس موبایل پرچمدار Zenfone Mini را با نمایشگر کوچک‌تر عرضه می‌کند

کمپانی ایسوس با عرضه Zenfone 7 و Zenfone 6 توانست در بازاری که عملا اشباع شده، خودنمایی کند. حالا گزارش‌ها حاکی از آن است که این کمپانی با یک گوشی پرچمدار کوچک به نام Zenfone Mini دوباره ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ | ۰۰:۳۰

کمپانی ایسوس با عرضه Zenfone 7 و Zenfone 6 توانست در بازاری که عملا اشباع شده، خودنمایی کند. حالا گزارش‌ها حاکی از آن است که این کمپانی با یک گوشی پرچمدار کوچک به نام Zenfone Mini دوباره به بازار موبایل برمی‌گردد.

تمرکز اصلی ایسوس در سال جاری بر روی ZenFone Mini خواهد بود که با وجود اندازه‌ای کوچک‌تر، دارای مشخصات مناسبی برای یک گوشی پرچمدار خواهد بود. آیفون ۱۲ مینی که به تازگی توسط اپل عرضه شد را می‌توان نمونه مشابه این موبایل در نظر گرفت. ظاهرا این گوشی نسبت به Zenfone 6 که صفحه‌ نمایش آن ۶.۴ اینچ است، از اندازه کوچک‌تری برخوردار خواهد بود. همچنین بنابر شایعات مطرح شده به نظر می‌رسد اندازه نمایشگر این گوشی بین ۶ تا ۵.۵ اینچ خواهد بود و سایر جزییات طراحی آن در حال حاضر ناشناخته است.

با وجود این صفحه‌ کوچک‌تر اما انتظار می‌رود که Zenfone Mini از مشخصات یک گوشی پرچمدار بهره ببرد. بنابراین پردازنده این گوشی می‌تواند از اسنپدراگون ۸۸۸ استفاده کند یا اینکه شاید ایسوس با هدف کاهش قیمت گوشی از پردازنده اسنپدراگون ۸۷۰ استفاده کند.

طی چندین سال گذشته شاهد افزایش اندازه نمایشگر موبایل‌ها بوده‌ایم و امروزه بیشتر گوشی‌ها از نمایشگرهای بالای ۶ اینچ برخوردار هستند. ارائه یک گوشی پرچمدار با صفحه نمایش کوچک‌تر از میزان معمول بازار موبایل از سوی ایسوس، می‌تواند برای مخاطبین موبایل‌های کوچک‌تر جذابیت زیادی داشته باشد.

زمان معرفی و عرضه این گوشی پرچمدار ایسوس هنوز اعلام نشده. گوشی قبلی این کمپانی یعنی Zenfone 7 در سال گذشته در اواخر ماه آگوست (نیمه دوم تابستان) و سه ماه بعد از مدل قبلی یعنی Zenfone 6 به بازار عرضه شد. هرچند شرایط به وجود آمده توسط ویروس همه‌گیر کرونا باعث تاخیر در عرضه این گوشی شد. با این حال، با توجه به اینکه گوشی گیمینگ ROG Phone ایسوس، احتمال دارد برای اولین بار بهار امسال و در ماه مارس در چین عرضه شود، احتمال عرضه Zenfone Mini یا Zenfone 8 هم در نیمه اول سال هم وجود دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • alimardaniiii
    alimardaniiii | ۲۰ بهمن ۱۳۹۹

    ای کاش در ایران موجود بود .
    ودیو های این گوشی رو در یوتوب ببینید ..... آروم نمیگگگیییریییید ?
    از بس که این گوشی زیبا و با کیفیت ساخت بالاست .

  • hasan imani
    hasan imani | ۲۰ بهمن ۱۳۹۹

    واقعا جای گوشیهای کوچیک خوب توی بازار خالیه

مطالب پیشنهادی