ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

واتس‌اپ به قابلیت بی‌صدا کردن ویدیوها مجهز می‌شود

واتس‌اپ اگرچه بخاطر تغییر سیاست‌هایش با انتقادهای زیادی روبه‌رو شده، اما همچنان باید منتظر قابلیت‌های جدیدی برای این پیام‌رسان باشیم. در همین راستا بروزرسانی آینده واتس‌اپ، بی‌صدا ویدیوها برای اشتراک‌گذاری را ممکن می‌کند. طبق گزارشی ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۸:۳۰

واتس‌اپ اگرچه بخاطر تغییر سیاست‌هایش با انتقادهای زیادی روبه‌رو شده، اما همچنان باید منتظر قابلیت‌های جدیدی برای این پیام‌رسان باشیم. در همین راستا بروزرسانی آینده واتس‌اپ، بی‌صدا ویدیوها برای اشتراک‌گذاری را ممکن می‌کند.

طبق گزارشی جدید، این قابلیت جدید هم اکنون در نسخه بتای آن قرار دارد و کاربرانی که در برنامه‌ بتای این پیام‌رسان شرکت می‌کنند، امکان استفاده از آن را دارند. در صورتی که این قابلیت فاقد باگ باشد، در آینده برای تمام کاربران منتشر می‌شود، البته زمان دقیقی برای آن مشخص نشده است.

اگرچه با قابلیت جدیدی مواجه نیستیم، اما واتس‌اپ با وجود اینکه نزدیک به ‌۲ میلیارد کاربر در سراسر جهان دارد، چنین ویژگی‌هایی را دیرتر از رقبا ارائه می‌کند. با این قابلیت اگر ویدیویی بگیرید که صدای مناسبی ندارد، می‌توانید قبل از ارسال آن را بی‌صدا کنید.

این ویژگی هم اکنون در اختیار کاربران نسخه بتا قرار دارد و اگر بخواهید به این برنامه اضافه شوید، باید صاحب دستگاه اندرویدی باشید چرا که برنامه بتا در دستگاه‌های اپل، جای خالی ندارد. برای محصولات اندرویدی می‌توانید به صفحه مربوط به آن در گوگل پلی مراجعه کنید.

واتس‌اپ

واتس‌اپ در هفته‌های اخیر بخاطر سیاست‌های جدیدش مورد انتقادات زیادی قرار گرفته و با ریزش میلیونی کاربرانش مواجه شده. مهاجرت کاربران به پیام‌رسان‌های رقیب مانند تلگرام و سیگنال، واتس‌اپ را مجبور کرد اعمال سیاست‌های جدیدش را سه ماه به تعویق بیندازد.

این پیام‌رسان همچنین چندین بار دست به شفاف‌سازی زد و حتی با استفاده از پیام‌های استاتوس، روی حفظ حریم خصوصی کاربران تاکید کرد. به نظر می‌رسد واتس‌اپ برای اینکه بتواند کاربرانش را حفظ کند و حتی شمار آن‌ها را افزایش دهد، به سراغ ویژگی‌های جدید می‌رود.

امکان استفاده از واتس‌اپ در چندین دستگاه، یکی از قابلیت‌هایی است که بسیاری از کاربران منتظر انتشار آن هستند و در ماه‌های گذشته گزارش‌های زیادی درباره آن منتشر شده، البته هنوز نمی‌دانیم چه زمانی از راه می‌رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • پسر زمستان
    پسر زمستان | ۲۰ بهمن ۱۳۹۹

    عجب آپدیتی با این بروزرسانی دوباره ابرقدرت میشه ?

  • abbasalim
    abbasalim | ۲۰ بهمن ۱۳۹۹

    خسته نمیشه اینقدر اپدیت های سنگین میده:/

مطالب پیشنهادی