ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی F62 سامسونگ هفته آینده با چیپ اگزینوس ۹۸۲۵ از راه می‌رسد

سامسونگ سال گذشته میلادی از گلکسی F41 به عنوان اولین گوشی سری گلکسی F رونمایی کرد و حالا برای معرفی محصول جدیدی از این سری آماده می‌شود. این کمپانی در تاریخ ۲۷ بهمن گوشی گلکسی ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۰

سامسونگ سال گذشته میلادی از گلکسی F41 به عنوان اولین گوشی سری گلکسی F رونمایی کرد و حالا برای معرفی محصول جدیدی از این سری آماده می‌شود. این کمپانی در تاریخ ۲۷ بهمن گوشی گلکسی F62 را معرفی خواهد کرد.

در کنار مشخص شدن تاریخ رونمایی، شاهد انتشار تصویری از این گوشی هم هستیم که پنل جلویی و پشتی آن را نشان می‌دهد. گلکسی F62 مانند پرچمدارهای اخیر سامسونگ از حفره در مرکز بخش بالایی نمایشگر بهره می‌برد و همچنین دارای ماژول دوربین مربعی شکل روی پنل پشتی است که زیر آن یک فلاش LED به چشم می‌خورد. سنسور اثر انگشت این دستگاه روی فریم آن قرار دارد.

در هفته گذشته گزارشی درباره مشخصات این گوشی هوشمند منتشر شد که از تجهیز آن به یک باتری غول‌پیکر ۷۰۰۰ میلی آمپر ساعتی خبر می‌داد. یک منبع موثق دنیای فناوری به نام «موکول شارما» در گذشته به استفاده از یک پردازنده در سطح پرچمدار و قدرتمندتر از اسنپدراگون 765G در این دستگاه اشاره کرده بود و بنچمارک گیک‌بنچ پردازنده اگزینوس ۹۸۲۵ را درون آن نشان می‌داد.

گلکسی F62

حالا مشخصات گلکسی F62 در فروشگاه «فلیپ‌کارت» (Flipkart)، استفاده از چیپ اگزینوس ۹۸۲۵ را تایید می‌کند، تراشه‌ای که در سال ۲۰۱۹ در گوشی‌های سری گلکسی نوت ۱۰ مورد استفاده قرار گرفته بود.

انتظار می‌رود این گوشی هوشمند جدید به نمایشگر امولد ۶.۷ اینچی مجهز شود و همچنین سامسونگ برای آن ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی درنظر بگیرد. گلکسی F62 با سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۱ و رابط کاربری One UI 3.1 از راه می‌رسد و دارای دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی خواهد بود.

روی پنل پشتی این دستگاه دوربین چهارگانه قرار می‌گیرد که سنسور اصلی آن ۶۴ مگاپیکسلی است. با وجود چنین مشخصاتی و همچنین استفاده از یک باتری غول پیکر، طبق شایعات باید منتظر عرضه این محصول با قیمتی نزدیک به ۳۴۳ دلار باشیم که تاثیر مثبتی روی فروش آن خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Phone
    Phone | ۲۱ بهمن ۱۳۹۹

    بالاخره یه میانرده خفن از سامسونگ! عجب چیزی شیاومی و هواوی که تحریم شدن کاش دلالا اجازه بدن قیمتش زیاد نره بالا بتونیم بخریم.! ?

  • alimardaniiii
    alimardaniiii | ۲۰ بهمن ۱۳۹۹

    خیلی خوبه . قرار بود دوربین سلفی زیر نمایشگر داشته باشه ?
    چرا سامسونگ افرادی که از حفره سلفی متنفرند رو در نظر نمیگیرد ؟!!!!!!!!!!!!!!!
    چی میشد یک گوشی میان رده عالی هم با دوربین زیر نمایشگر معرفی میکرد یا دوربین پاپ آپ
    ولی مطمئن شدم که A72 5G پردازنده قدرتمند تر داره یا اسنپدراگون 765 یا 777 و امیدوار شدم به A72 5g

  • hasan imani
    hasan imani | ۲۰ بهمن ۱۳۹۹

    خوب به نظر میرسه

مطالب پیشنهادی