ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوشی رول شدنی ال‌جی احتمالا به نمایشگر ثانویه مجهز می‌شود

مدت‌هاست خبرهایی در مورد گوشی رول شدنی ال‌جی با نام «Rollable» منتشر می‌شود. آخرین پتنت ثبت شده در رابطه با این دستگاه از موبایلی مجهز به نمایشگر ثانویه در پنل پشتی در کنار ماژول دوربین ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ | ۲۰:۴۵

مدت‌هاست خبرهایی در مورد گوشی رول شدنی ال‌جی با نام «Rollable» منتشر می‌شود. آخرین پتنت ثبت شده در رابطه با این دستگاه از موبایلی مجهز به نمایشگر ثانویه در پنل پشتی در کنار ماژول دوربین سه گانه خبر می‌دهد.

اطلاعاتی که تاکنون در مورد گوشی Rollable منتشر شده نشان می‌دهد که گوشی رول شدنی، به جای نمایشگر تاشو از نمایشگری رول شدنی بهره خواهد برد که طراحی متفاوتی نسبت به گوشی‌های تاشو سایر رقبای بازار همچون سامسونگ و هواوی دارد. در واقع در نگاه اول گوشی رول شدنی شبیه به یک گوشی عادی به نظر می‌رسد، اما پس از باز شدن به یک تبلت کوچک تبدیل خواهد شد.

پتنت جدید اطلاعات کلیدی و مهمی را در مورد این دستگاه ارایه می‌دهد. به نظر می‌رسد گوشی رول شدنی این شرکت از نمایشگر دوگانه بهره می‌برد. در واقع علاوه بر نمایشگر اصلی، احتمالا گوشی جدید ال‌جی از نمایشگر ثانویه‌ای در پنل پشتی برخوردار خواهد بود که کاربران می‌توانند برای پاسخ گویی به تماس‌های تلفنی و انجام برخی کارهای دیگر از آن استفاده کنند و نیازی به استفاده از نمایشگر اصلی دستگاه نداشته باشند.

نمایشگر رول شدنی به لطف مکانیزم موتوری داخل گوشی می‌تواند به صورت خودکار باز شده و نمایشگر بزرگ‌تری در اختیار کاربران قرار دهد. با توجه به تصاویر مربوط به پتنت ثبت شده، نمایشگر ثانویه در پنل پشتی دستگاه قرار دارد و تا قسمت ماژول دوربین را می‌پوشاند.

جالب اینجاست که در هیچ یک از تصاویر مربوط به پتنت،‌ خبری از هیچ‌گونه دکمه فیزیکی نیست،‌ هرچند بعید است که محصول نهایی بدون دکمه فیزیکی رونمایی شود.

ال‌جی پیشتر پتنت دیگری از گوشی رول شدنی ثبت کرده بود که در آن Rollable ال‌جی را بدون ماژول دوربین نمایش می‌داد‌، اما در پتنت جدید دستگاهی با ماژول دوربین سه گانه در پنل پشتی دیده می‌شود. درنهایت باید منتظر جزئیات بیشتر و البته دقیق‌تری از این موبایل نوآور باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی