ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوشی می ۱۱ لایت شیائومی به زودی معرفی می‌شود

نسخه لایت می ۱۱، جدیدترین پرچمدار شیائومی موفق به دریافت گواهی بلوتوث SIG و SIRIM مالزی شده است در نتیجه احتمالا به زودی معرفی و در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. روز گذشته شیائومی در ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۰

نسخه لایت می ۱۱، جدیدترین پرچمدار شیائومی موفق به دریافت گواهی بلوتوث SIG و SIRIM مالزی شده است در نتیجه احتمالا به زودی معرفی و در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

روز گذشته شیائومی در رویدادی خبری از نسخه جهانی می ۱۱ با قیمت پایه ۹۰۰ دلاری رونمایی کرد. با وجودی که انتظار می‌رفت در این رویداد شاهد معرفی نسخه لایت می ۱۱ باشیم، ‌اما این اتفاق نیفتاد و اکنون خبرهای امیدوارکننده ای در مورد رونمایی این نسخه منتشر شده است.

شیائومی می ۱۱ لایت با شماره مدل »M2101K9AG» در وب‌سایت های صدور گواهینامه متعددی رویت شده است. پیشتر نیز همین دستگاه گواهی کمیسیون اقتصادی اوراسیا در روسیه (EEC)، تاییدیه کمیسیون فدرال ارتباطات (FCC)،  تاییدیه کمیسیون انتشار داده و ارتباطات ملی تایلند» (NBTC) و گواهی اداره استاندارد هند (BIS) را دریافت کرده است. دریافت چنین گواهینامه‌هایی نشان می‌دهد که نسخه لایت می 11 به زودی معرفی و به بازار عرضه خواهد شد.

مستندات مربوط به گواهی بلوتوث SIG نشان می‌دهد که موبایل جدید شیائومی از استاندارد بلوتوث ۵.۲ پشتیبانی می‌کند. همچنین دریافت گواهینامه رگولاتوری مالزی موسوم به SIRIM نیز حاکی از آن است که می ۱۱ لایت از قابلیت اتصال به NFC ، وای فای  802.11، GPS و VoLTE پشتیبانی می‌کند. به علاوه این تاییدیه ها نشان می‌دهد دستگاه مذکور با قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

با توجه به مستندات مربوط به گواهینامه FCC به نظر می‌رسد می 11 لایت مجهز به باتری ۴۲۵۰ میلی آمپر ساعتی بوده و از فناوری شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند. همچنین انتظار می‌رود موبایل جدید شیائومی با رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی به بازار عرضه شود.

براساس اطلاعات منتشر شده از سوی منابع آگاه، می ۱۱ لایت احتمالا از نمایشگر OLED دارای حفره روی نمایشگر مخصوص دوربین سلفی، چیپست اسنپدراگون ۷۳۵۰ کوالکام و دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی در پنل پشتی بهره خواهد برد.  در نهایت باید منتظر باشیم ببینیم شیائومی قصد دارد نسخه لایت می ۱۱ را چه زمان به بازار عرضه کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی