ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

با بهترین بازی‌های io موبایل آشنا شوید

داستان بازی‌های io پس از ساخته شدن بازی Agar.io شروع شد؛ یک بازی مولتی‌پلیر که بازیکنان در آن باید سلول‌ها را می‌خوردند تا زنده بمانند و اگر با بازیکنانی روبرو می‌شدند که از خودشان کوچکتر ...

نفیسه شهبازی
نوشته شده توسط نفیسه شهبازی | ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ | ۲۰:۰۰

داستان بازی‌های io پس از ساخته شدن بازی Agar.io شروع شد؛ یک بازی مولتی‌پلیر که بازیکنان در آن باید سلول‌ها را می‌خوردند تا زنده بمانند و اگر با بازیکنانی روبرو می‌شدند که از خودشان کوچکتر بودند می‌توانستند آن‌ها را ببلعند و خودشان رشد کنند.

با الگوبرداری از این بازی، بازی‌های دیگری هم ساخته شدند که البته برخی از آن‌ها تغییر کردند و بیشتر به طرف بتل رویال‌ها متمایل شدند اما در کل می‌توان گفت همگی بازی‌هایی کوتاه، گروهی و معمولا هم به صورت آنلاین هستند. مقدمه‌چینی دیگر کافی است. بیاید با هم به سراغ لیستی از بهترین بازی‌های io موبایلی برویم.

Paper.io 3Dpaper.io

  • بازی آفلاین است

بازی Paper.io 3D از همان قواعد کلی بازی‌های io پیروی می‌کند؛ یک بازی گروهی که در آن باید قلمرو خودتان را افزایش بدهید تا جایی که بتوانید قلمرو بقیه را هم تصرف کنید و تمام سطح پازلی که در اختیارتان است را به یک رنگ در بیاورید. مراحل کوتاه هستند زیرا رقابت چنان پرهیجان و با سرعت پیش می‌رود که به زمان زیادی نیاز نیست. طراحی سه بعدی بازی و گیم‌پلی روان از نقاط قوت این بازی هستند.

Paper.io 3D

Paper.io 3D

سازنده: Voodoo قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 367/87 مگابایت زبان:

Snowball.ioSnowball.io

  • بازی آفلاین است

بازی Snowball.io ایده‌ی جالبی دارد که از همان بازی معروف زمستانی یعنی پرتاب کردن گلوله‌های برفی ریشه می‌گیرد اما با این تفاوت که باید گلوله‌های برفی بزرگ بسازید و با هل دادن آن‌ها، رقیب هایتان را از زمین بازی به بیرون پرت کنید.

Snowball.io

Snowball.io

سازنده: Geisha Tokyo Inc. قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 220/58 مگابایت زبان:

Boas.ioBoas.io Snake vs City

  • بازی آنلاین است

همه‌ی ما بازی مار را از گوشی‌های موبایل قدیمی به یاد داریم اما بازی Boas.io مارهای جدیدی را به صحنه‌ی بازی آورده است؛ مارهایی که می‌توانند با حلقه زدن به دور هرچیزی نابودش کنند. شما که کنترل یکی از این مارها را به عهده دارید باید تا جایی که ممکن است اشیا مختلف را نابود کنید و تا جایی ادامه بدهید که چیزی از شهر باقی نماند.

Boas.io Snake vs Cit‪y‬

Boas.io Snake vs Cit‪y‬

سازنده: Clown Games قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 205.5/58 مگابایت زبان:

Hole.ioHole.io

  • بازی آفلاین است

بازی Hole.io یکی از معروف ترین بازی‌های این سیک است که در آن شما کنترل یک چاله را برعهده دارید؛‌ چاله‌ای که میل سیری‌ناپذیر برای بلعیدن همه‌چیز دارد و هر چه اشیا‌ی بیشتری را ببلعد قوی‌تر می‌شود و تا جایی جلو می‌رود که می‌تواند حتی بزرگترین ساختمان‌های شهر را هم به نابودی بکشد. تقریبا دو سالی از انتشار این بازی می‌گذرد اما همچنان یکی از بهترین تجربه‌های این سبک است.

Hole.io

Hole.io

سازنده: Voodoo قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 448.2/101 مگابایت زبان:

Party.ioParty.io

  • بازی آنلاین است

بازی Party.io در سبک بتل رویال طراحی شده‌است و چندان بی‌شباهت به کشتی هم نیست زیرا باید با دست خالی با حریف‌هایتان روبرو شوید و آن‌ها را از منطقه‌ی مشخص شده برای بازی بیرون بیاندازید. اگر حریف‌هایتان هم خواستند شما را بیرون بیاندازند باید تا حد ممکن مقاومت کنید زیرا اگر از بازی به بیرون پرتتان کنند دیگر راه برگشتی ندارید.

Party.io

Party.io

سازنده: Pango Games قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 127.4/85 مگابایت زبان:

ZombsRoyale.io - 2D Battle RoyaleZombsRoyale.i‪o

  • بازی آنلاین است

اگر تم زامبی، بتل رویال و سبک io را با هم ترکیب کنیم، نتیجه‌ی آن بازیZombsRoyale.io است که در آن می‌توانید با گروه‌های چهارنفره در یک رقابت صد نفری شرکت کنید، جان خودتان را از دست زامبی‌ها نجات بدهید و آخرین گروهی باشید که زنده می‌ماند تا جوایز هر مرحله به شما برسد. این بازی آنلاین است و می‌تواند تجربه‌ی جالبی برای یک بازی گروهی با دوستان باشد.

ZombsRoyale.i‪o

ZombsRoyale.i‪o

سازنده: End Game قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 363.9/139 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • MHNLEGEND
    MHNLEGEND | ۲۳ بهمن ۱۳۹۹

    پس gulper.io
    gartic.io چی؟

مطالب پیشنهادی