ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی می 11 از تست مقاومت سربلند بیرون آمد [تماشا کنید]

شیائومی می ۱۱ یکی از قدرتمندترین گوشی‌های سال ۲۰۲۱ است که مثل پرچمدارهای دیگر تست‌های زک نلسون را پشت سر گذاشته و  سربلند از آن بیرون آمده است. کانال یوتیوب «JerryRigEverything » در ویدیویی نسخه ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۰

شیائومی می ۱۱ یکی از قدرتمندترین گوشی‌های سال ۲۰۲۱ است که مثل پرچمدارهای دیگر تست‌های زک نلسون را پشت سر گذاشته و  سربلند از آن بیرون آمده است.

کانال یوتیوب «JerryRigEverything » در ویدیویی نسخه جهانی پرچمدار شیائومی می 11 را به بوته آزمایش گذاشته و مقاومت آن را در برابر خراشیدگی، خمش و حرارت بررسی کرده است. براساس تست‌های انجام شده زک نلسون روی این دستگاه، می‌توان گفت که پرچمدار جدید چینی‌ها نه تنها مشخصات چشمگیر و برچسب قیمت مناسبی دارد، بلکه گوشی مقاومی است که می‌‌توان روی استحکام آن حساب کرد.

همان‌طور که در ویدیو مشاهده می‌کنید،‌ نخستین تست انجام شده روی موبایل مذکور، تست مقاومت دستگاه در برابر خراشیدگی است که میزان مقاومت بدنه و نمایشگر را در برابر خراشیدگی نشان می‌دهد.

به لطف محافظ نمایشگر گوریلا گلس Victus، نمایشگر گوشی می 11 در سطح 6 از مقیاس سختی «موز»  خط می‌افتد و در سطح 7 نیز خطوط عمیقی روی آن ایجاد خواهد شد. «زک نلسون» در ویدیو نشان می‌دهد که لبه‌های گوشی از جنس فلز هستند و خبری از گوشی با کناره‌های پلاستیکی نیست.

پنل پشتی دستگاه از جنس شیشه است تا می 11 بتواند از شارژ بی‌سیم پشتیبانی کند. با وجودی که پنل پشتی به جای گوریلا گلس Victus با گوریلا گلس 5 محافظت می‌شود، اما در تست مقاومت در برابر خراشیدگی رفتاری مشابه نمایشگر از خود نشان می‌دهد و در همان سطح دچار خط و خطوط می‌شود.

نمایشگر 6.81 اینچی OLED می 11 با نرخ نمونه برداری لمسی 480 هرتزی و بروز رسانی 120 هرتزی کارایی بسیار بالایی دارد. زک نلسون در مرحله دوم سراغ این پنل می‌رود و نمایشگر فقط 20 ثانیه در برابر حرارت از خود مقاومت نشان می‌دهد.

می 11 شیائومی در تست خمش نیز سربلند بیرون آمد و رفتار ناامید کننده‌ای از خود نشان نداد. حتی وقتی زک نلسون گوشی را بیش از حد دچار خم شدگی کرد، می 11 دچار ترک یا تغییر شکل دائمی نشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • MrMojtaba
    MrMojtaba | ۲۲ بهمن ۱۳۹۹

    کارتون اصلا قشنگ نیس! درسته ما تو ایران کپی رایت نداریم ولی شما به عنوان سایت تکنولوژی خیلی زشته میاین ویدیویی که منبع درامد یه انسان دیگه س رو دانلود میکنین میذارین تو سایتتون! ?
    کاش حداقل کنار ویدیوی دانلودیتون لینک یوتوب این بنده خدا رو میذاشتین...

    • آریا
      آریا | ۲۳ بهمن ۱۳۹۹

      حالا باز خوبه جدیدن لینک یوتوب اصلی رو هم میذارن و گرنه با این آپارت مزخرف که نمیشه هیچی دید

مطالب پیشنهادی