ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

استارلینک پیش فروش عمومی سرویس اینترنت ماهواره‌ای را آغاز کرد

«استارلینک» پیش فروش سرویس‌ اینترنت ماهواره‌ای خود را رسما آغاز کرده و مشتریان می‌توانند با پرداخت ۹۹ دلار پیش پرداخت در آن ثبت نام کنند. اینترنت ماهواره‌ای استارلینک در فاز بتا با استقبال قابل توجهی ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ | ۲۰:۳۰

«استارلینک» پیش فروش سرویس‌ اینترنت ماهواره‌ای خود را رسما آغاز کرده و مشتریان می‌توانند با پرداخت ۹۹ دلار پیش پرداخت در آن ثبت نام کنند.

اینترنت ماهواره‌ای استارلینک در فاز بتا با استقبال قابل توجهی همراه شد و شمار کاربران آن در فاز بتا به بیش از ۱۰ هزار نفر رسیده است. این شرکت حالا به منظور گسترش کسب و کار خود پیش فروش اولیه را کلید زده که طی آن عموم افراد می‌توانند با پرداخت ۹۹ دلار برای آنتن روتر ثبت نام کنند. بسته به مکان جغرافیایی کاربران این سرویس در سال ۲۰۲۱ یا ۲۰۲۲ به آنها ارائه خواهد شد و در صورتی پشیمانی در هر مرحله قادر به دریافت دوباره هزینه پرداختی خواهند بود.

هزینه‌ این سرویس به همین مبلغ ختم نمی‌شود و در مراحل بعدی باید ۴۹۹ دلار دیگر برای کیت استارلینک شامل روتر Wi-Fi، مالیات و هزینه حمل و نقل نیز پرداخت شود. شرکت تاکید کرده دریافت ۹۹ دلار اولیه تضمین کننده ارائه سرویس به افراد نخواهد بود.

Image result for site:digiato.com استارلینک

فاز بتای برنامه آزمایشی استارلینک اواخر سال ۲۰۲۰ در آمریکا، کانادا و بریتانیا شروع شد و شمار کاربران آن که از طریق دعوتنامه و طرح‌های مشارکتی شانس شرکت در پروژه را پیدا کرده بودند، طی سه ماه به بیش از ۱۰ هزار نفر رسید.

هدف اولیه این شرکت ارائه دسترسی به اینترنت پر سرعت در مناطقی بود که امکان دریافت سرویس‌ عادی اینترنت در آنها با دشوارهایی همراه است اما در جدیدترین درخواست اسپیس ایکس از کمیسیون فدرال ارتباطات (FCC)، این کمپانی می‌خواهد از طریق استارلینک سرویس تلفنی، پشتیبانی اضطراری از تماس‌های صوتی و طرح‌های ارزان‌تر برای افراد با درآمد پایین ارائه دهد.

انجام این پروژه‌ها بسیار هزینه‌بر است و ایلان ماسک از همان ابتدا تبدیل استارلینک به شرکتی کاملا مجزا و عرضه اولیه آن در بورس برای جذب سرمایه را رد نکرده بود. با این حال پیش از هر چیز استارلینک باید کارایی خود را در مقیاس گسترده ثابت کند تا سرمایه‌گذاران به خرید سهام آن تمایل پیدا کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • peyman17
    peyman17 | ۲۳ بهمن ۱۳۹۹

    بنظرم بسته های مختلفی ارائه بده برای کم درامد ها تو خبر ها هم بود

  • محمد استاد
    محمد استاد | ۲۳ بهمن ۱۳۹۹

    ای پی استاتیک بده خوبه ??

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی