ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اینستاگرام حساب ارسال‌کنندگان پیام‌های آزار دهنده در دایرکت را برای همیشه مسدود می‌کند

اینستاگرام از اتخاذ رویکردی جدی‌تر با آزار و اذیت در این شبکه اجتماعی خبر داده و اعلام کرد از این پس حساب‌هایی را که از دایرکت برای ارسال پیام‌های تهدیدآمیز یا آزار دهنده استفاده کنند، ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ | ۰۹:۲۹

اینستاگرام از اتخاذ رویکردی جدی‌تر با آزار و اذیت در این شبکه اجتماعی خبر داده و اعلام کرد از این پس حساب‌هایی را که از دایرکت برای ارسال پیام‌های تهدیدآمیز یا آزار دهنده استفاده کنند، برای همیشه مسدود می‌کند.

به دنبال برخوردهای نژاد پرستانه با چندین بازیکن فوتبال در انگلیس، اینستاگرام اعلام کرد که قوانین سخت گیرانه‌ای برای حساب‌های کاربری که سایرین را از طریق ارسال دایرکت مورد آزار و اذیت قرار می‌دهند در نظر گرفته است تا جایی که حتی چنین اکانت‌هایی را برای همیشه مسدود خواهد کرد.

این شبکه اجتماعی محبوب از طریق انتشار پستی، برخورد نژاد پرستانه و آزار و اذیت فوتبالیست‌های انگلیسی را از طریق ارسال پیام مستقیم تایید کرد و افزود:

«نظارت بر پیام‌های مستقیم کار بسیار دشواری است. از سوی دیگر فناوری که برای تشخیص آزار و اذیت در پیام‌های مستقیم به کار برده می‌شود، با فناوری خودکار تشخیص چنین مواردی در بخش نظرات تفاوت‌هایی دارد.»

با سیاست جدیدی که اینستاگرام در پیش گرفته، قرار است برخوردهای سخت گیرانه‌تری برای بخش پیام‌های مستقیم در نظر گرفته شود.

پیش از وقوع این اتفاق،‌ زمانی که حساب کاربری گزارشی از آزار و اذیت در بخش دایرکت برای اینستاگرام ارسال می‌کرد، این شبکه اجتماعی به صورت موقت آن حساب کاربری که ایجاد مزاحمت کرده بود را محدود می‌کرد، اما اکنون قضیه فرق کرده و این شرکت می‌گوید حساب‌های کاربری که به صورت مکرر پیام‌های این چنینی ارسال می‌کنند، به صورت دائمی تعلیق خواهند شد.

همچنین اینستاگرام توضیح می‌دهد حساب‌های کاربری که صرفا برای ارسال پیام‌های آزار و اذیت ایجاد می‌شوند نیز غیرفعال خواهند شد. اینستاگرام در تلاش است تا امکان دریافت پیام مستقیم از حساب‌های کاربری که دنبال نمی‌شود را محدود کند. در این صورت کاربران می‌توانند به دلخواه خود،‌ دریافت دایرکت را از اکانت‌هایی که فالور آنها نیستند، برای همیشه غیر فعال کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی