ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موتورولا از گوشی اقتصادی موتو E6i با اندروید 10 گو رونمایی کرد

موتورولا از گوشی هوشمند جدید «موتو E6i» با بهره‌مندی از چیپست 28 نانومتری تایگر SC9863A محصول Unisoc و سیستم عامل اندروید 10 نسخه گو رونمایی کرد. هفته گذشته این گوشی هوشمند گواهی بلوتوث SIG را ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۵:۳۰

موتورولا از گوشی هوشمند جدید «موتو E6i» با بهره‌مندی از چیپست 28 نانومتری تایگر SC9863A محصول Unisoc و سیستم عامل اندروید 10 نسخه گو رونمایی کرد.

هفته گذشته این گوشی هوشمند گواهی بلوتوث SIG را دریافت کرد و انتظار می‌رفت که به زودی معرفی شود. موتو E6i با بهره‌مندی از نمایشگر 6.1 اینچی +HD با رزولوشن 1560 در 720 پیکسل، نسبت تصویر 19.5 به 9، رم 2 گیگابایتی و ظرفیت حافظه داخلی 32 گیگابایتی با قابلیت افزایش ظرفیت از طریق microSD در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

در پنل جلویی گوشی هوشمند جدید، دوربین 5 مگاپیکسلی در قسمت بریدگی بالای نمایشگر دستگاه جای گرفته است. در پنل پشتی دستگاه نیز، ماژول دوربین دوگانه شامل دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و حسگر تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی در کنار حسگر اثر انگشت دیده می‌شود.

گوشی هوشمند جدید موتورولا مجهز به باتری 3000 میلی آمپر ساعتی است که از طریق پورت microUSB تا حداکثر 10 وات شارژ می‌شود. خبری از حذف جک هدفون نیست و موبایل جدید از جک هدفون 3.5 میلی متری بهره می‌برد.

ابعاد این گوشی هوشمند 155.6 در 73 در 8.5 میلی متر و وزن آن 160 گرم است. جنس فریم و پنل پشتی آلومینیومی و پنل جلویی دستگاه گلس است.

موتو E6i در واقع نسخه جدید موتو E6s محصول 2020 موتورولا است که با نسخه دیگری از سیستم عامل یعنی اندروید 10 نسخه گو در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. موتو E6s اسفندماه سال گذشته با بهره‌مندی از نسخه اندروید 9 پای و قیمت 138 دلاری رونمایی شد.

علاقمندان می‌توانند گوشی هوشمند جدید را با قیمت 205 دلار در دو رنگ خاکستری تیتانیومی و صورتی خریداری کنند. البته در حال حاضر تنها کاربران برزیلی می‌توانند از طریق وب‌سایت موتورولا آن را تهیه کنند و هنوز در مورد تاریخ عرضه آن در سایر بازارها اطلاعی در دست نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Phone
    Phone | ۲۵ بهمن ۱۳۹۹

    چیپست 28 نانو متری؟ گوشی جدید؟ 2021؟ ماذافازا ای موتورلا

  • ʜ ᴏ ᴊ ᴀ ᴛ
    ʜ ᴏ ᴊ ᴀ ᴛ | ۲۴ بهمن ۱۳۹۹

    رم 2 ???

مطالب پیشنهادی