ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افشای ویدیوی شیائومی می 11 اولترا با نمایشگر ثانویه در پنل پشتی [تماشا کنید]

کانال یوتیوب فیلیپینی «Tech Buff PH» ویدیویی منتسب به شیائومی می 11 اولترا منتشر کرده که دوربین با بزرگنمایی 120 برابری و نمایشگر ثانویه کوچکی در پنل پشتی را به تصویر می‌کشد. باتوجه به ویدیوی ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۷

کانال یوتیوب فیلیپینی «Tech Buff PH» ویدیویی منتسب به شیائومی می 11 اولترا منتشر کرده که دوربین با بزرگنمایی 120 برابری و نمایشگر ثانویه کوچکی در پنل پشتی را به تصویر می‌کشد.

باتوجه به ویدیوی به اشتراک گذاشته شده، می 11 اولترا نیز مانند گوشی نسل قبلی یعنی می 10 اولترا از دوربین با بزرگنمایی 120 برابری بهره می‌برد و از شارژر بی‌سیم 67 واتی پشتیبانی می‌کند. پیشتر نیز گفته شده بود شیائومی روی دستگاهی با چنین مشخصاتی کار می‌‌کند. در ویدیوی منتشر شده، می 11 اولترا با رابط کاربری نسخه جهانی MIUI 12.5 نمایش داده می‌شود.

براساس اطلاعات به اشتراک گذاشته شده از طریق این ویدیو، ظاهرا می 11 اولترا در دو رنگ سفید و مشکی و با طراحی متفاوت ماژول دوربین پنل پشتی به بازار عرضه خواهد شد. ماژول دوربین سه گانه دستگاه شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین واید 48 مگاپیکسلی و لنز زوم پریسکوپ تله فوتو 48 مگاپیکسلی خواهد بود.

در قسمت ماژول دوربین دستگاه سفید رنگ به بزرگنمایی 120 برابری اشاره شده است ومتن «120X Ultra Pixel AI Camera» در آن قسمت دیده می‌شود. در قسمت ماژول دوربین نسخه مشکی رنگ نیز به زوم 120 برابری، لنز 12-120میلی‌متر اشاره شده است. هنوز مشخص نیست چرا متن مربوط به دوربین دو دستگاه با یکدیگر متفاوت است.

در پنل پشتی دستگاه، نمایشگر ثانویه کوچکی نیز دیده می‌شود که اطلاعاتی در مورد مشخصات آن در دست نیست،‌ اما به نظر می‌رسد می‌تواند هر اپلیکیشنی را روی دستگاه باز کند. شاید با کمک این نمایشگر ثانویه بتوان برای گرفتن عکس‌های سلفی از دوربین‌های پنل پشتی کمک گرفت.

می 11 اولترا از نمایشگر 6.8 اینچی OLED با رزولوشن +WQHD و نرخ تازه سازی 120 هرتز، چیپست اسنپدراگون 888 و دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی بهره می‌برد. این موبایل از لایه محافظ گوریلا گلس ویکتوس بهره برده و به لطف استاندارد IP68 در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است.
از دیگر مشخصات آن باید به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی، اسپیکرهای هارمن کاردن، شارژ سیمی و بی‌سیم 67 وات و شارژ معکوس 10 وات اشاره کرد.

با وجودی که نمی‌توان به صورت قطعی در مورد صحت و سقم ویدیوی به اشتراک گذاشته شده اظهارنظر کرد، اما شماره مدل پنل پشتی دستگاه یعنی «M2102K1G» با شماره مدل گوشی شیائومی که اخیرا تاییدیه BIS هند و گواهی EEC اتحادیه اروپا را دریافت کرده، مطابقت دارد. از طرفی یکی از افشاگران بازار موبایل به نام «kacskrz» پیشتر گفته بود که «k1» جزو حروف آخر شماره مدل پرچمدار جدید شیائومی با کد نام «ستاره» خواهد بود که شماره مدل دستگاه با حروف انتهایی «K1G» ممکن است مربوط به نسخه جهانی این موبایل باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Phone
    Phone | ۲۴ بهمن ۱۳۹۹

    قرار بود میت40 با این طراحی بیاد
    زیباست ولی یکم گنگه!

  • MHNLEGEND
    MHNLEGEND | ۲۴ بهمن ۱۳۹۹

    چرا ماژول دوربینش اینقدر غوله، این زد رو دست s21 ultra

مطالب پیشنهادی