ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار اطلاعات جدید از گلکسی A52 5G سامسونگ

در هفته‌های اخیر اطلاعات مختلفی درباره گلکسی A52 5G به شکل غیر رسمی منتشر شده و هرچه به معرفی رسمی نزدیک‌تر می‌شویم این اطلاعات شامل جزییات بیشتری می‌شوند. حالا اخباری در رابطه با یکی دیگر از ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ | ۲۰:۱۵

در هفته‌های اخیر اطلاعات مختلفی درباره گلکسی A52 5G به شکل غیر رسمی منتشر شده و هرچه به معرفی رسمی نزدیک‌تر می‌شویم این اطلاعات شامل جزییات بیشتری می‌شوند. حالا اخباری در رابطه با یکی دیگر از ویژگی‌های این موبایل به گوش می‌رسد که عنوان می‌کند این گوشی از استاندارد مقاومت در برابر آب IP67 استفاده خواهد کرد.

به تازگی ویدیوی جدیدی منتشر شده که عنوان می‌کند سامسونگ گوشی گلکسی A52 5G را با استاندارد IP67 عرضه خواهد کرد. با این وجود و طبق این استاندارد، گلکسی A52 5G می‌تواند به مدت ۳۰ دقیقه در عمق ۱ متری زیر آب قرار بگیرد و مقاومت کند. در حال حاضر تنها‌ گوشی‌های پرچمدار گلکسی سری اس و گلکسی نوت از این ویژگی پشتیبانی می‌کنند.

همچنین استاندارد IP67 رایج‌ترین گواهینامه‌ای است که می‌توانید در گوشی‌های موجود در بازار پیدا کنید. گلکسی S21 سامسونگ با استفاده از گواهی IP68 می‌تواند حداکثر به مدت ۳۰ دقیقه تا عمق ۱.۵ متری آب غوطه‌ور باشد.

گلکسی A52 در دو نسخه 4G و 5G وارد بازار خواهد شد. طبق گزارش‌های گذشته، این گوشی به نمایشگر ۶.۵ اینچی از نوع امولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس، ۶ یا ۸ گیگابایت رم، چیپ اسنپدراگون 750G، حافظه داخلی ۱۲۸/۲۵۶ و باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری با شارژ سریع ۲۵ وات مجهز خواهد شد. همچنین این موبایل به دوربین اصلی چهارگانه با سنسور ۶۴ مگاپیکسلی مجهز خواهد بود.

شاید وجود گواهینامه گواهینامه IP67 برای این گوشی ویژگی ایده‌آلی محسوب نشود اما بهرحال با توجه به میان‌رده بودن این گوشی از اهمیت بالایی برخوردار است. انتظار می رود گلکسی A52 در آینده‌ای نزدیک با اندروید ۱۱ و رابط کاربری One UI 3.1 روانه بازار شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • hasan imani
    hasan imani | ۲۶ بهمن ۱۳۹۹

    متاسفانه گرونه

مطالب پیشنهادی