ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامانه ثبت تخلفات ترافیک اینترنت اپراتورهای همراه راه‌اندازی شد

ساترا خبر از راه اندازی سامانه ثبت تخلفات ترافیک اینترنت اپراتورهای همراه داد. پیرو انتشار اخباری مبنی بر محاسبه ترافیک اینترنت با تعرفه بین‌الملل توسط برخی اپراتورهای تلفن همراه در پلتفرم‌های داخلی، ساترا در جهت حمایت ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۸:۵۵

ساترا خبر از راه اندازی سامانه ثبت تخلفات ترافیک اینترنت اپراتورهای همراه داد.

پیرو انتشار اخباری مبنی بر محاسبه ترافیک اینترنت با تعرفه بین‌الملل توسط برخی اپراتورهای تلفن همراه در پلتفرم‌های داخلی، ساترا در جهت حمایت از حقوق کاربران، اقدام به راه‌اندازی یک سامانه برای ثبت تخلفات هزینه ترافیک اینترنت در محتوای نمایشی رسانه‌ها کرده است.

کاربران می توانند با مراجعه به قسمت «ثبت تخلفات» در سایت ساترا به آدرس www.satra.ir، هرگونه تخلف در زمینه محاسبه ترافیک اینترنت را از طریق این سامانه گزارش و از نتیجه آن مطلع شوند.

گفتنیست چندی پیش و در خلال برگزاری یک رویداد آنلاین که با شعار کاملا رایگان از کاربران دعوت به تماشا کرده بود؛ برخی از کاربران خبر از کم شدن حجم اینترنتی خود پس از تماشای رویداد داده بودند.

شایان ذکر است؛ بر اساس مصوبه ۲۳۷، ۲۴۸، ۲۵۱ سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، اپراتورها موظف هستند هزینه ترافیک محتوای داخلی روی پلتفرم‌های داخلی را با تعرفه حداکثر نصف تعرفه بین‌الملل محاسبه کنند این در حالی است که برخی اپراتورها با محاسبه هزینه ترافیک اینترنت کاربران برخی پلتفرم‌ها بر مبنای تعرفه اینترنت بین‌الملل، حقوق کاربران را تضییع می‌کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • ozone
    ozone | ۲۵ بهمن ۱۳۹۹

    خیلی ممنون از اطلاع رسانی ولی این طوری دائما باید مراقب باشیم که ترافیک داخلی را با قیمت ترافیک بین المللی حساب نکنند. ساترا راه حل بهتری باید ارائه بدهد.
    شاید یک اپلیکیشن که مصرف ترافیک کاربر را براساس داخلی یا خارجی بودن ترافیک، به صورت خودکار محاسبه کرده و به کاربر اعلام کند. کاربر هم هر زمانی خواست با مقدار اعلام شده توسط اپراتور مقایسه کند‌ و تناقض ها را به ساترا اعلام کند.

  • Ali ghasemian
    Ali ghasemian | ۲۵ بهمن ۱۳۹۹

    من چندین بار تست کردم، از آپارت حجم مشخص دانلود کردم ولی همراه اول دو برابر اون رو محاسبه کرده، باهاشون تماس گرفتم، بعد از دریافت اطلاعات ، قبول کردند و حجم رو برگردوندند، باز تست کردم و باز دو برابر کم شد... به نظر میرسه خودشون هم میدونن، میگن اگه کاربر فهمید که برمیگردونیم ، اگه نفهمید هم مهم نیست

مطالب پیشنهادی