ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیفون تاشو احتمالا با پشتیبانی از قلم اپل پنسل در سال ۲۰۲۳ معرفی می‌شود

مدت‌هاست شاهد انتشار گزارش‌ها درباره آیفون تاشو هستیم و اپل در حال آزمایش نمایشگرهای تاشو است. حالا ظاهرا کوپرتینویی‌ها می‌خواهند پشتیبانی از قلم اپل پنسل را به این محصول اضافه کنند. بازار گوشی‌های تاشو در ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۰

مدت‌هاست شاهد انتشار گزارش‌ها درباره آیفون تاشو هستیم و اپل در حال آزمایش نمایشگرهای تاشو است. حالا ظاهرا کوپرتینویی‌ها می‌خواهند پشتیبانی از قلم اپل پنسل را به این محصول اضافه کنند.

بازار گوشی‌های تاشو در سال‌های آینده رشد چشمگیری خواهد داشت و در کنار کمپانی‌هایی مانند سامسونگ، اپل هم آیفون تاشو را وارد بازار می‌کند. در حقیقت انتظار می‌رود تا سال ۲۰۲۵ اکثر تولیدکنندگان هوشمند دارای محصولات با نمایشگر تاشو باشند.

در صورتی که گزارش‌های گذشته صحت داشته باشند، این آیفون منحصر به فرد رقیب گلکسی زد فلیپ خواهد بود و همچنین کاربران جوان را هدف قرار می‌دهد. علاوه بر این، کوپرتینویی‌ها در حال بررسی سایزهای مختلف نمایشگر هستند که یکی از آن‌ها در حالت باز مشابه آیفون ۱۲ پرو مکس خواهد بود.

حالا گزارشی جدیدی درباره آیفون تاشو منتشر شده که اطلاعات تازه‌ای در اختیارمان قرار می‌دهد. ظاهرا این گوشی اپل با نمایشگر ۷.۳ تا ۷.۶ اینچی OLED از راه می‌رسد و همچنین قادر به پشتیبانی از قلم خواهد بود. به احتمال زیاد این قلم همان اپل پنسل است که هنوز هیچ آیفونی از آن پشتیبانی نمی‌کند.

آیفون تاشو

با وجود اینکه بسیاری منتظر رونمایی از اولین آیفون تاشو هستند، گزارشی در سال ۲۰۱۹ به این موضوع اشاره داشت که اولین دستگاه تاشو اپل در حقیقت آیپد تاشو و نه یک گوشی خواهد بود. با این حال گزارش اخیر از معرفی آیفون تاشو در ۲۰۲۳ خبر می‌دهد.

علاوه بر اپل که شاید برای اولین بار پشتیبانی از قلم را به آیفون‌ها اضافه کند، سامسونگ هم برای اولین بار چنین قابلیتی را به یکی از گوشی‌های سری گلکسی S یعنی گلکسی S21 اولترا اضافه کرد. علاوه بر این گوشی قدرتمند، انتظار می‌رود گلکسی زد فولد ۳ هم قادر به پشتیبانی از قلم S Pen باشد.

با توجه به گزارش‌ها، در سال‌های پیش رو رقابت سنگینی را میان گوشی‌های تاشو برندهای مختلف شاهد خواهیم بود. علاوه بر سامسونگ و اپل، شرکت‌های چینی هم به یکی از بازیگران اصلی این بازار تبدیل خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی