ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی ویدیویی از عملکرد حالت فیلم‌برداری Ultra Night گوشی می ۱۱ منتشر کرد

شیائومی چندین روز پیش نسخه جهانی گوشی می ۱۱ را معرفی کرد. این محصول به مشخصات فنی قدرتمند و قابلیت‌های متنوعی مجهز شده که یکی از آن‌ها، حالت فیلم‌برداری «Ultra Night» است. حالا شیائومی ویدیوی ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ | ۲۳:۳۰

شیائومی چندین روز پیش نسخه جهانی گوشی می ۱۱ را معرفی کرد. این محصول به مشخصات فنی قدرتمند و قابلیت‌های متنوعی مجهز شده که یکی از آن‌ها، حالت فیلم‌برداری «Ultra Night» است. حالا شیائومی ویدیوی کوتاهی از عملکرد آن منتشر کرده است.

در این ویدیو شاهد اجرای موسیقی جاز هستیم که ناگهان چراغ‌های صحنه خاموش می‌شوند. در این زمان گوشی می ۱۱ با حالت Ultra Night شروع به فیلم‌برداری از صحنه می‌کند. اگر شیائومی در این ویدیو از ترفند خاصی استفاده نکرده باشد، با ویدیوی شفاف و روشنی برای شرایط نوری ضعیف روبه‌رو هستیم.

شیائومی در زمان معرفی این دستگاه تمرکز ویژه‌ای روی دوربین آن داشت، بنابراین احتمال چنین عملکردی در آن وجود دارد. البته با توجه به قیمت بالای آن در بازار جهانی، عملکرد پایین دوربین می‌تواند باعث شکست آن شود. در حالی که می ۱۱ در بازار چین قیمتی کمتر از ۶۵۰ دلار دارد، در کشورهای دیگر با قیمت پایه ۹۰۰ دلار فروخته می‌شود.

روی پنل پشتی شیائومی می ۱۱ دوربین اصلی سه‌گانه قرار گرفته که سنسور اصلی آن ۱۰۸ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.85 و لرزشگیر اپتیکال است. دوربین دوم از نوع اولترا واید با رزولوشن ۱۳ مگاپیکسل و دریچه دیافراگم f/2.4 است. دوربین سوم این دستگاه از سنسور ۵ مگاپیکسلی ماکرو بهره می‌برد و دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی دارد. این پرچمدار می‌تواند ویدیوهای 8K ضبط کند.

این پرچمدار چینی به نمایشگر ۶.۸ اینچی OLED با رزولوشن +QHD، نسبت تصویر ۲۰:۹ و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز مجهز شده. این دستگاه از چیپست ۵ نانومتری اسنپدراگون ۸۸۸ بهره می‌برد و دارای ۸ گیگابایت رم به همراه ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی است. از سایر مشخصات آن می‌توان به یک باتری ۴۶۰۰ میلی آمپر ساعتی و سیستم عامل اندروید ۱۱ اشاره کرد.

چند روز پیش شاهد انتشار ویدیوی تست مقاومت این دستگاه بودیم که از عملکرد مناسبش خبر می‌داد. نسخه چینی این محصول همچنین توانسته بود در تست سرعت وای فای گوشی آیفون ۱۲ پرو مکس را شکست دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ali_mlk
    ali_mlk | ۲۷ بهمن ۱۳۹۹

    عالیه واقعا

مطالب پیشنهادی