ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

کاهش قیمت مدل پایه فولکس واگن ID 3 برای رقابت با تسلا مدل 3

مدل پایه فولکس واگن ID 3 با نام Pro با حداکثر قدرت 143 اسب بخار و قیمت 28،670 پوند پس از دریافت مشوق دولتی در بازارهای اروپایی عرضه خواهد شد، این قیمت از پیش بینی ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۸:۴۵

مدل پایه فولکس واگن ID 3 با نام Pro با حداکثر قدرت 143 اسب بخار و قیمت 28،670 پوند پس از دریافت مشوق دولتی در بازارهای اروپایی عرضه خواهد شد، این قیمت از پیش بینی اولیه پایین تر تعیین شده است تا شانس رقابت این فولکس پاک با محصولات تسلا افزایش یابد.

فولکس واگن ID 3

فولکس واگن ID 3 با 3 تریم مختلف از جمله Life، Business و Family عرضه خواهد شد. مجهز به یک موتور الکتریکی است و توانایی تولید 143 اسب بخار قدرت و حداکثر 269 نیوتن متر گشتاور را دارد. این موتور حتی گشتاور بیشتری به نسبت موتور 1.5 لیتری TSI بنزین سوز شرکت سازنده خود تولید می‌کند. برای رسیدن به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت نیز به تنها 9.6 ثانیه زمان احتیاج دارد.

برد حرکتی فولکس واگن ID 3 نیز بسته به نوع تریم انتخابی برابر با 418 تا 423 کیلومتر است. همچنین برای شارژ بسته باتری تا 80 درصد به تنها 35 دقیقه زمان با استفاده از شارژر 100kW CCS نیاز است.

مدل قدرتمندتر ID 3 Pro مجهز به موتور 201 اسب بخاری و بسته باتری به ظرفیت 58kWh است. این مدل برای رسیدن به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت به تنها 7.3 ثانیه زمان احتیاج دارد و حداکثر برد حرکتی آن نیز به 423 کیلومتر می‌رسد.

از تجهیزات تریم Life می‌توان به صندلی‌های پارچه‌ای مجهز به جایگاه آرنج، صفحه نمایش 10 اینچی لمسی به همراه سیستم ناوبری، آینه های برقی تاشو، گرم کن صندلی و فرمان، چراغ های LED، سیستم کروز کنترل تطبیقی، نگه دارنده خودرو در لاین، سنسور پارک در جلو و عقب و همینطور رینگ های 18 اینچی اشاره کرد.

تجهیزات تریم Business نیز شامل چراغ های LED در جلو و عقب، سیستم نوردهی داخل اتاق، دوربین دید عقب، ورود بدون کلید و...است.

از تجهیزات تریم Family نیز می توان به سیستم تهویه مطبوع 2 منطقه‌ای، فضای بیشتر صندوق عقب، سقف پانورامیک 130 سانتی متری و...اشاره کرد.

فولکس واگن برنامه دارد تا نسخه ارزان قیمت تری به نسبت مدل Pro عرضه کند که Pure نام خواهد داشت و مجهز به بسته باتری 45 kWh و حداکثر قدرت 125 و 148 اسب بخار خواهد بود. مدل Pro S نیز به بسته باتری با ظرفیت 77kWh ساعت و حداکثر قدرت 201 اسب بخار مجهز خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی