ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

یک کادوی ولنتاین شگفت‌انگیز؛ بوگاتی شیرون اسپرت اختصاصی برای آلیس

تازه‌ترین محصول منحصر بفرد بوگاتی که توجه رسانه‌ها را جلب کرده، یک دستگاه شیرون اسپرت سفارشی با ترکیب رنگ جذاب است. گفته می‌شود این خودرو  به مناسبت ولنتاین و توسط یک مرد ثروتمند انگلیسی برای ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۵

تازه‌ترین محصول منحصر بفرد بوگاتی که توجه رسانه‌ها را جلب کرده، یک دستگاه شیرون اسپرت سفارشی با ترکیب رنگ جذاب است. گفته می‌شود این خودرو  به مناسبت ولنتاین و توسط یک مرد ثروتمند انگلیسی برای همسرش خریداری شده است؛ هدیه‌ای که دست‌کم ۳.۳ میلیون دلار هزینه داشته است.

شاهکار بوگاتی با لقب آلیس (برگرفته از نام همسر مشتری ثروتمند) شناخته شده و فرد خریدار آن را از نمایندگی H.R. Owen لندن سفارش داده است. همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، به واسطه رنگ رز ابریشمی و سفید مات، آلیس جلوه خاصی پیدا کرده و بسیار زیبا دیده می‌شود. بوگاتی می‌گوید این رنگ جدید بوده و اولین بار است که از آن استفاده می‌کند.

کادوی ولنتاین
خرید این کادوی مخصوص حداقل 3.3 میلیون دلار آب خورده است!

در داخل کابین شاهد بهره‌گیری گسترده از چرم و آلکانتارا با رنگ خاکستری هستیم. لوگوی آلیس موجود روی پشت‌سری و بخش پایینی چارچوب در هم تاکید می‌کند این شیرون اسپرت، کاملا متفاوت و اختصاصی است.

کن چو (Ken Choo) مدیرعامل نمایندگی H.R. Owen در رابطه با این سوپر اتومبیل خاص گفته:

«ما افتخار می‌کنیم که نقشی مهم در ارتباط دادن مشتری به این شیرون اسپرت فوق‌العاده ایفا کرده‌ایم. فرد خریدار به سراغ ما آمد و نظراتش را درباره شکل ظاهری آن ارائه نمود. ما خرسندیم که سطح گسترده‌ لوازم جانبی و لیست بلند آپشن‌ها اجازه خلق طرح‌های جاه‌طلبانه را می‌دهد. این باورنکردنی است که هر بوگاتی به شیوه‌ای متفاوت ساخته می‌شود و مالک شانس آن را دارد که خودروی جدیدش را مطابق با سلیقه شخصی خود سفارش دهد.»

حتما می‌دانید بوگاتی جزو شرکت‌هایی است که بیشترین میزان شخصی‌سازی را برای مشتریان فراهم می‌کند. این امر سبب شده تا هر مدل تولیدی ضمن تطابق کامل با سلیقه و نیازهای خریدار، به یک محصول منحصر بفرد تبدیل شود. بوگاتی شیرون نسخه هرمس که توسط مانی خوشبین خریداری شده، حاصل همین سیاست کمپانی مولشایمی است.

ناگفته نماند شیرون اسپرت از شاسی ارتقا یافته برخوردار بوده و هندلینگ بهتری دارد. این نسخه در مقایسه با شیرون استاندارد از قطعات فیبرکربنی بیشتری سود می‌برد، به همین جهت وزن آن حدود 18 کیلوگرم سبک‌تر است. از لحاظ پیشرانه این نسخه تفاوتی با مدل استاندارد ندارد و موتور 8 لیتری 16 سیلندر آن می‌تواند 1479 اسب بخار قدرت تولید کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • pop_0098
    pop_0098 | ۲۶ بهمن ۱۳۹۹

    فایده چیه بیاند ایران شخصی سازی از سایپا یاد بگیرند پراید وانت پراید معمولی و انواع پراید داد بیرون بوگاتی وانت نداریم این که شخصی سازی نمیشه گفت

  • ابراهیم معتمد
    ابراهیم معتمد | ۲۶ بهمن ۱۳۹۹

    این رادیو و سی دی خورش کجا هست
    داره اصلا؟

    • Moslem
      Moslem | ۲۷ بهمن ۱۳۹۹

      نکنه میخوای توش معین گوش بدی؟ ???

مطالب پیشنهادی