ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افشای مشخصات و قیمت گلکسی A52 سامسونگ: احتمال عرضه در ماه آینده میلادی

سامسونگ به زودی از گوشی‌های گلکسی A52 و گلکسی A72 رونمایی خواهد کرد و حالا شاهد افشای مشخصات و تاریخ عرضه به همراه قیمت نسخه 4G و 5G گلکسی A52 هستیم. سامسونگ می‌خواهد جدیدترین اعضای ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ | ۲۰:۴۵

سامسونگ به زودی از گوشی‌های گلکسی A52 و گلکسی A72 رونمایی خواهد کرد و حالا شاهد افشای مشخصات و تاریخ عرضه به همراه قیمت نسخه 4G و 5G گلکسی A52 هستیم.

سامسونگ می‌خواهد جدیدترین اعضای خانواده گلکسی A را با قابلیت‌های جدیدی وارد بازار کند. یکی از این محصولات به نام گلکسی A52 در نسخه‌های 4G با شماره مدل SM-A525F و 5G با شماره مدل SM-A526B وارد بازار می‌شود که تفاوت اصلی آن‌ها، چیپست خواهد بود.

گزارشی جدید قیمت نسخه‌های 4G و 5G این دستگاه را افشا کرده. گلکسی A52 در رنگ‌های سفید، آبی، مشکی و بنفش با قیمت‌های زیر وارد بازار می‌شود:

  • نسخه 4G مجهز به ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی: ۳۴۹ یورو
  • نسخه 5G مجهز به ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی: ۴۴۹ یورو

این گوشی سامسونگ در نسخه مجهز به ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی هم وارد بازار می‌شود که به احتمال زیاد نسبت به نسخه پایه، ۵۰ یورو قیمت بالاتری خواهد داشت. انتظار می‌رود این دستگاه در نسخه‌های مختلف ماه آینده میلادی یعنی اواسط ماه مارس وارد بازار شوند.

گلکسی A52

گلکسی A52 به نمایشگر ۶.۵ اینچی امولد مجهز می‌شود که در مرکز آن یک حفره برای میزبانی دوربین سلفی قرار می‌گیرد. رفرش ریت صفحه نمایش این دستگاه در نسخه 4G به ۹۰ هرتز و در نسخه 5G به ۱۲۰ هرتز می‌رسد.

تفاوت اصلی این محصولات مربوط به چیپست آن‌ها می‌شود. در حالی که سامسونگ نسخه 5G را به چیپ اسنپدراگون 750G مجهز می‌کند، مدل 4G از پردازنده نه‌چندان قدرتمند اسنپدراگون 720G بهره می‌برد.

گلکسی A52

این گوشی هوشمند به دوربین اصلی چهارگانه مجهز می‌شود که سنسور اصلی آن ۶۴ مگاپیکسلی خواهد بود. کره‌ای‌ها این محصول را به دوربین اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی و ۵ مگاپیکسلی ماکرو و تشخیص عمق مجهز می‌کنند. در جلوی این دستگاه هم یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی قرار می‌گیرد.

گلکسی A52 از یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۲۵ واتی و سیستم عامل اندروید ۱۱ به همراه رابط کاربری One UI 3.1 بهره می‌برد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • عزراییل
    عزراییل | ۲۷ بهمن ۱۳۹۹

    خرید این گوشی هم به آرزوهای ما اضاف شد

مطالب پیشنهادی