ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

جعبه گشایی اولین پهپاد دید اول شخص DJI پیش از معرفی [تماشا کنید]

ماه‌هاست شایعاتی در مورد اولین پهپاد دید اول شخص DJI به گوش می‌رسد و حالا اولین ویدیوی جعبه گشایی آن پیش از معرفی منتشر شده که پهپاد، کنترلر و عینک FPV را نشان می‌دهد. همانطور ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۰

ماه‌هاست شایعاتی در مورد اولین پهپاد دید اول شخص DJI به گوش می‌رسد و حالا اولین ویدیوی جعبه گشایی آن پیش از معرفی منتشر شده که پهپاد، کنترلر و عینک FPV را نشان می‌دهد.

همانطور که در ویدیوی زیر مشاهده می‌شود روی جعبه پهپاد جمله Not For Sale نوشته شده که نشان می‌دهد نسخه نهایی پیش از عرضه در ماه آینده میلادی (مارس) احتمالا تغییراتی خواهد کرد. این پهپاد به چند سنسور که به سمت روبرو و پایین نشانه رفته‌اند مجهز شده که احتمالا برای تشخیص مانع هستند. دوربین اصلی نیز در محفظه مخصوص در جلوی پهپاد به چشم می‌خورد.

در این کلیپ باتری مربعی پهپاد جدید DJI هم نمایش داده می‌شود و آنطور که در ادامه می‌بینیم این محصول با شارژر و پاوربانک قابل حمل به دست مشتری خواهد رسید. کنترلر نیز با طراحی جدید خود و مجهز شدن به تریگرها و جوی‌استیک‌های قابل تعویض بیشتر از هر زمان شبیه دسته کنسول‌ها شده است. کارشناس ویدیو می‌گوید هدست V2 با وجود شباهت زیاد به نسخه‌ای که DJI سال ۲۰۱۹ معرفی کرد سبکتر شده است.

دسامبر ۲۰۲۰ (آذر ماه ۹۹) دولت آمریکا DJI را به اتهام ارتباط با دولت چین در لیست سیاه وزارت بازرگانی قرار داد. دولت وقت ایالات متحده مدعی شد که این شرکت چینی به واسطه پهپادهای خود به دولت چین اجازه نقض گسترده حقوق بشر با جمع‌آوری مواد ژنتیکی و نظارت بر مردم چین را می‌دهد.

قرارگیری DJI در لیست تحریم کار این شرکت در تأمین قطعات پهپادها از شرکت‌های آمریکایی را سخت‌تر می‌کند و بر زنجیره تأمین آن نیز تأثیر منفی خواهد گذاشت. با این وجود محصولات DJI همچنان در ایالات متحده در دسترس هستند که به نظر می‌رسد روی کار آمدن دولت جدید در آن بی‌تأثیر نبوده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی