ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با «رادیو گاردن» آشنا شوید؛ روشی آسان و مفرح برای دسترسی به ایستگاه‌های رادیویی جهان

تصور کنید در حال استفاده از Google Earth هستید اما صرفا به جای بزرگنمایی روی کشورها می‌توانید روی هزاران نقطه سبز که هر کدامشان نماینده یک ایستگاه رادیویی هستند زوم کرده و به آنها گوش ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ | ۲۳:۵۹

تصور کنید در حال استفاده از Google Earth هستید اما صرفا به جای بزرگنمایی روی کشورها می‌توانید روی هزاران نقطه سبز که هر کدامشان نماینده یک ایستگاه رادیویی هستند زوم کرده و به آنها گوش کنید. اپلیکیشن «رادیو گاردن» (Radio Garden) دقیقاً همین کار را انجام داده و گوش دادن به رادیو را آسان و مفرح می‌کند.

رادیو گاردن سال ۲۰۱۶ راه اندازی شد اما از آن زمان تاکنون ظاهرش دستخوش تغییرات زیادی شده و توسعه دهندگان مشغول اضافه کردن هزاران ایستگاه رادیویی محلی و ملی به آن بوده‌اند. این سرویس در روزهای اخیر سر و صدای زیادی در شبکه‌های اجتماعی به راه انداخته است.

اگر تاکنون نتوانسته‌اید رادیو گاردن را امتحان کنید حالا فرصت خوبی است چون اپلیکیشن آن برای iOS و اندروید منتشر شده و اگر نمی‌خواهید اپ آن را نصب کنید می‌توانید به نسخه وب سر بزنید. اگر از نسخه وب استفاده می‌کنید بهتر است از مرورگر کروم یا فایرفاکس استفاده کنید، چون آنطور که دیجیتال ترندز اشاره می‌کند مرورگر Brave در حال حاضر به درستی با رادیو گاردن کار نمی‌کند.

برای استفاده از این سرویس کافیست پس از باز کردن نقشه روی نقطه دلخواه زوم کنید. زمانی که دایره سبز رنگ را با نشانگر ماوس به منطقه مورد نظر برده و روی یکی از نقاط قرار می‌دهید، ایستگاه رادیویی به طور خودکار شروع به پخش می‌کند. نام ایستگاه در حال پخش و همچنین ایستگاه‌های پیشنهادی در اطراف به شما نمایش داده می‌شوند و امکان جستجوی ایستگاه‌ها بر اساس کشور، شهر و نام ایستگاه وجود دارد. در صورت نیاز می‌توان ایستگاه‌ها را در لیست علاقه‌مندی‌ها قرار داد تا پیدا کردنشان آسان‌تر شود.

البته رادیو گاردن فعلاً تمام ایستگاه‌ها را ارائه نمی‌کند. برای مثال آفریقا و چین ایستگاه‌های بسیار بیشتری دارند که روی نقشه تنها برخی از آنها نمایش داده می‌شود. توسعه دهنده می‌گوید مشغول گسترش ایستگاه‌هاست و به زودی آنها را به نقشه اضافه می‌کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • J.A.R.V.I.S
    J.A.R.V.I.S | ۲۸ بهمن ۱۳۹۹

    کاش مولوی بیاد برامون روشن گری کنه. چرا رادیو گاردن برای 80 میلیون ایرانی اخ و جیزه

  • M.Hexa.M
    M.Hexa.M | ۲۸ بهمن ۱۳۹۹

    فیلتر دوست عزیز .... از همون اول که داشت معروف میشد فیلترش کردن!!!!!

مطالب پیشنهادی