ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بروزرسانی جدید گلکسی S21 احتمالا مشکل تخلیه سریع باتری را رفع می‌کند

بروزرسانی نرم افزاری جدیدی برای خانواده گلکسی S21 منتشر شده است که آپدیت امنیتی ماه فوریه ۲۰۲۱ را در خود داشته و احتمالاً مشکل تخلیه سریع باتری در برخی مدل‌های مجهز به چیپست اگزینوس را ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۷:۱۵

بروزرسانی نرم افزاری جدیدی برای خانواده گلکسی S21 منتشر شده است که آپدیت امنیتی ماه فوریه ۲۰۲۱ را در خود داشته و احتمالاً مشکل تخلیه سریع باتری در برخی مدل‌های مجهز به چیپست اگزینوس را برطرف می‌کند.

سامسونگ اخیراً یک بروزرسانی نرم افزاری برای سری گلکسی S21 منتشر کرده بود که در کنار رفع برخی باگ‌ها، برخی موبایل‌های این سری با چیپست اگزینوس را به مشکل تخلیه سریع باتری دچار می‌کرد. سازنده کره‌ای حالا آپدیت دیگری (G99xBXXU1AUB6) منتشر کرده که جدیدترین بروزرسانی امنیتی ماه فوریه ۲۰۲۱ را در خود داشته و عملکرد کلی، باگ‌های دوربین و امنیت گوشی‌های خانواده S21 را بهبود می‌دهد.

با اینکه سامسونگ در توضیحات این بروزرسانی آشکارا به رفع مشکل تخلیه باتری اشاره‌ای نکرده، اما طبق گزارش کاربران انجمن XDA Forums ظاهراً این مشکل آزاردهنده با نصب آپدیت جدید حل شده است.

تا پیش از انتشار بروزرسانی جدید تعداد قابل توجهی از کاربران در سایت ردیت و تالار گفتگوی رسمی سامسونگ از مشکل تخلیه سریع باتری که آپدیت قبلی مسئول آن بود شکایت کرده بودند. این مشکل ظاهراً فقط گلکسی S21 و S21 پلاس مجهز به چیپست اگزینوس را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

کاربران گزارش کردند که فعال کردن حالت هواپیما یا Airplane Mode ظاهراً مشکل را حل می‌کند که خبر از وجود باگ در اتصال سلولار موبایل می‌داد. آنطور که در ادامه گزارش آمده، نسخه اگزینوس گلکسی S21 اولترا و همچنین نسخه اسنپدراگون تمام مدل‌ها از این مشکل در امان هستند.

بروزرسانی نرم افزاری جدید گلکسی S21 در حال حاضر برای کاربران انگلستان، سوییس، بلژیک و آلمان منتشر شده و در روزهای آتی در کشورهای دیگر نیز در دسترس قرار می‌گیرد. برای آگاهی از انتشار این آپدیت می‌توانید از قسمت Settings گوشی به صفحه Software Update بروید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی