ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تست سرعت 5G ایرانسل توسط دیجیاتو: بالاتر از ۳.۲ گیگابیت بر ثانیه

اواسط مرداد بود که به دفتر مرکزی ایرانسل رفتیم تا سرعت 5G این اپراتور را تست کنیم. در آن زمان سرعت ۱.۵ گیگابیت بر ثانیه را به دست آوردیم که برای خود یک رکورد حساب ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۰

اواسط مرداد بود که به دفتر مرکزی ایرانسل رفتیم تا سرعت 5G این اپراتور را تست کنیم. در آن زمان سرعت ۱.۵ گیگابیت بر ثانیه را به دست آوردیم که برای خود یک رکورد حساب می‌شد. اما در روزهای اخیر مدیرعامل ایرانسل خبر داده بود که سرعت 5G این اپراتور به ۳ تا ۳.۵ گیگابیت بر ثانیه رسیده است. ما دیروز ۲۶ بهمن ماه دوباره به دفتر مرکزی این اپراتور رفتیم تا سرعت 5G ایرانسل را تست کنیم و توانستیم سرعت ۳.۲ گیگابیت بر ثانیه را به دست بیاوریم.

مشاهده گزارش ویدیویی:

دومین بازدید ما از سایت 5G ایرانسل با رسیدن به سرعت خیره‌کننده ۳.۲ گیگابیت بر ثانیه توسط اپ اسپید تست اوکلا (Ookla) همراه شد. این سرعت یعنی دانلود ۴۰۰ مگابایت بر ثانیه که برای دانلود یک فیلم یک گیگابایتی تنها به ۲.۵ ثانیه نیاز است. البته بیژن عباسی آرند مدیرعامل ایرانسل می‌گوید تست‌های خود ایرانسل به سرعت ۳.۵ گیگابیت بر ثانیه نیز رسیده است و به زودی نیز به سرعت خیره‌کننده ۴ گیگابیت بر ثانیه نیز دست پیدا خواهند کرد.

5G ایرانسل

ایرانسل طی ۷ ماه گذشته نسبت به توسعه نسل پنجم شبکه موبایل جدیت ویژه‌ای نشان داده و توانسته اولین سایت فضای باز خود در دانشگاه تربیت مدرس را نیز راه‌اندازی کند که به تمامی کاربرانی که گوشی 5G داشته باشند، اجازه می‌دهد از سرعت‌های باورنکردنی بهره ببرند.

سایت چهارم 5G ایرانسل نیز چند روز دیگر در پارک آب و آتش تهران راه‌اندازی می‌شود که به کمک هات‌اسپات به هر شهروندی اجازه می‌دهد به نسل پنجم شبکه موبایل دسترسی داشته باشد. بر اساس گفته‌های ایرانسل، سایت پنجم و ششم نیز به زودی در شیراز و کیش راه‌اندازی می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (25 مورد)
  • Gosgh
    Gosgh | ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲

    من تست کردم با پینگ 30 و سرعت دانلود حداکثر تا 240 مگابیت بر ثانیه یا 30 مگابایت بر ثانیه که خیلی ش.خمیه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی