ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رندر شیائومی می ۱۱ لایت منتشر شد: طراحی مشابه می ۱۱ با نمایشگر تخت

شیائومی چندین روز پیش از نسخه جهانی می ۱۱ رونمایی کرد، اما هنوز خبری از نسخه پرو یا لایت آن نشده. حالا تصویر جدیدی از شیائومی می ۱۱ لایت منتشر شده که پنل جلویی و ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۸:۳۰

شیائومی چندین روز پیش از نسخه جهانی می ۱۱ رونمایی کرد، اما هنوز خبری از نسخه پرو یا لایت آن نشده. حالا تصویر جدیدی از شیائومی می ۱۱ لایت منتشر شده که پنل جلویی و پشتی آن را به نمایش می‌گذارد.

طبق این رندر، محصول آینده شیائومی شباهت زیادی با گوشی می ۱۱ دارد، با این حال یک تفاوت بزرگ میان آن‌ها به چشم می‌خورد. این گوشی چینی برخلاف برادرش فاقد نمایشگر خمیده است و از پنل تخت بهره می‌برد.

همانطور که در رندر زیر مشاهده می‌کنید، طراحی پنل جلویی و پشتی شباهت زیادی به گوشی می ۱۱ دارد و برای مثال تفاوتی میان طراحی ماژول دوربین اصلی این محصولات به چشم نمی‌خورد. شیائومی می ۱۱ لایت از دوربین سلفی درون یک حفره در نمایشگر تخت بهره می‌برد و پنل پشتی آن میزبان دوربین اصلی سه‌گانه به همراه فلاش LED است.

شیائومی می ۱۱ لایت

طبق گزارش‌ها، این گوشی هوشمند به چیپ اسنپدراگون 732G مجهز می‌شود، با این حال به علت عدم پشتیبانی این تراشه از شبکه 5G چندان نمی‌توان درباره آن مطمئن بود. این احتمال وجود دارد که شیائومی از پردازنده قدرتمندتر همراه با مودم 5G در این محصول استفاده کند.

شیائومی می ۱۱ لایت هنوز معرفی نشده، اما چندین گواهی دریافت کرده که از معرفی آن در آینده نزدیک خبر می‌دهند. از مشخصات احتمالی این گوشی هوشمند می‌توان به باتری ۴۲۵۰ میلی آمپر ساعتی، پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۳۳ واتی، ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد.

علاوه بر این محصول،  انتظار می‌رود چینی‌ها گوشی می ۱۱ اولترا را هم معرفی کنند. این موبایل اخیرا در یک ویدیو به نمایش گذاشته شده که از نمایشگر دوم روی پنل پشتی خبر می‌دهد. این دستگاه همچنین از قابلیت زوم ۱۲۰ برابری هم بهره می‌برد. شیائومی سال گذشته میلادی از می ۱۰ اولترا رونمایی کرد که به یکی از بهترین دوربین‌ها در دنیای گوشی‌های هوشمند مجهز شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی