ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افشای مشخصات کامل گلکسی A52 پیش از رونمایی؛‌ موفق‌ترین میان‌رده سامسونگ؟

میان‌رده جدید سامسونگ، گلکسی A52 در دو نسخه با قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G و 4G احتمالا اسفند ماه از راه می‌رسد. حالا پیش از رونمایی رسمی، مشخصات، قیمت و رندرهای آن به صورت غیر رسمی ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۵

میان‌رده جدید سامسونگ، گلکسی A52 در دو نسخه با قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G و 4G احتمالا اسفند ماه از راه می‌رسد. حالا پیش از رونمایی رسمی، مشخصات، قیمت و رندرهای آن به صورت غیر رسمی به اشتراک گذاشته شده‌اند که از موفقیت این دستگاه در مقابل سایر میان‌رده‌های سامسونگ خبر می‌دهد.

انتظار می رود گلکسی A52 با نمایشگر ۶.۵ اینچی سوپر امولد با رزولوشن ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل در دسترس کاربران قرار بگیرد. نمایشگر نسخه 4G از نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز و نسخه 5G از نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند.

گلکسی A52

یکی از تفاوت‌های دو نسخه گلکسی A52 به چیپست به آنها مربوط می‌شود. گلکسی A52 4G با چیپست اسنپدراگون 720G و نسخه 5G با چیپست اسنپدراگون 750G رونمایی می‌شود. به علاوه احتمالا باید منتظر عرضه این گوشی هوشمند میان‌رده با ۶ و ۸ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی با قابلیت افزایش از طریق microSD باشیم.

گلکسی A52 از دوربین چهارگانه در پنل پشتی شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی در کنار دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی و حسگر تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی بهره خواهد برد. دوربین سلفی میان‌رده جدید کره‌ای‌ها نیز ۳۲ مگاپیکسلی خواهد بود.

 

 

گلکسی A52

این گوشی هوشمند جدید از باتری با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت و پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ واتی، سیستم عامل اندروید ۱۱، حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر و استاندارد IP67 به بازار عرضه می شود. 

براساس گزارش‌های غیررسمی منتشر شده از سوی برخی منابع آگاه، انتظار می‌رود گلکسی A52 با قابلیت پشتیبانی از شبکه 4G با قیمت پایه ۴۲۰ دلار و نسخه 5G این میان‌رده با قیمت ۵۲۰ دلار به بازار عرضه شود. سامسونگ هنوز تاریخ دقیق رونمایی این گوشی هوشمند را مشخص نکرده است.

به نظر می‌رسد میان‌رده گلکسی A52 با چنین مشخصات و قیمتی بتواند به فروش چشمگیری دست پیدا کند و در بین دیگر میان‌رده‌های این شرکت، حرفی برای گفتن داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • فراز
    فراز | ۲۸ بهمن ۱۳۹۹

    این خبرو که دیروز قریشی کار کرده بود! سردبیر دیجیاتو کجایی دقیقا کجایی

مطالب پیشنهادی