ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رکورد تاریخی ارزش بیت کوین: فتح قله ۵۰ هزار دلاری

در کمال ناباوری ارزش بیت کوین پس از صعود هیجانی قبلی خود، اکنون از مرز ۵۰ هزار دلار گذشت و توانست به مرتفع‌ترین قله خود در طول تاریخ دست پیدا کند. با سرمایه‌گذاری شرکت‌های بزرگی ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۶:۴۷

در کمال ناباوری ارزش بیت کوین پس از صعود هیجانی قبلی خود، اکنون از مرز ۵۰ هزار دلار گذشت و توانست به مرتفع‌ترین قله خود در طول تاریخ دست پیدا کند.

با سرمایه‌گذاری شرکت‌های بزرگی روی بیت کوین، ارزش این رمز ارز به شکل عجیب و باورنکردنی افزایش یافت تا بتواند از مرز ۵۰ هزار دلار بگذرد. اما سوال مهم این است که این روند صعودی تا چه زمانی ادامه دارد و آیا ممکن است صعودهای این چنینی خبر از ریزش شدید بدهند یا باید منتظر فتح قله بعدی ۶۰ هزار دلاری بیت کوین باشیم؟

با سرمایه گذاری تسلا روی بیت کوین، ارزش این رمز ارز در عرض کمتر از ۲۴ ساعت به شدت بالا رفت و به رقمی بالغ بر ۴۵ هزار دلار رسید. از آن زمان گمانه‌زنی‌های مختلفی در مورد صعود یا نزول قیمت بیت کوین مطرح می‌شود.

در حالی که برخی تحلیلگران بازار می گویند ارزش این بیت کوین پس از صعود شدید،‌ ریزش کرده و به رقم واقعی خود نزدیک می‌شود. در واقع آنها اعتقاد دارند ارزش بیت کوین اگر به مرز ۵۰ هزار دلار هم برسد، باز به رقمی کمتر از ۴۵ هزار دلار یا در حدود ۴۰ هزار دلار خواهد رسید. در این سناریو صحبت از بیت کوین با ارزش ۳۴ هزار دلار هم می شود.

در سناریوی دیگری، برخی از تحلیل‌گران از ادامه صعود ارزش بیت کوین می‌گویند و بر این باور هستند با سرمایه‌گذاری شرکت‌ها و موسسات بیشتری، حتی باید منتظر بیت کوین به ارزش ۶۰ هزار دلار باشیم. تا جایی که حتی وب‌سایت «Cointelegraph» چند روز قبل در تحلیل ارزش بیت کوین از دستیابی به ارزش ۶۳ هزار دلاری این رمزارز  سخن گفته بود.

در این بین دیدگاه سومی نیز می‌گوید ارزش بیت کوین قبل از ریزش و رسیدن به قیمت ۴۵ یا ۴۵ هزار دلار، ابتدا به صورت موقت صعود می‌کند ولی در نهایت شاهد ریزش ارزش این رمز ارز خواهیم بود و قیمت اصلی خود را پیدا خواهد کرد. در این بین نقش سرمایه گذاران می‌‌تواند وضعیت بازار بیت کوین را دستخوش تغییراتی قرار دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی