ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افشای مشخصات لپ‌تاپ‌های گلکسی بوک پرو: نمایشگر OLED و پشتیبانی از S Pen

چندین هفته پیش گزارشی درباره لپ‌تاپ‌های جدید سامسونگ منتشر شد و این محصولات تاییدیه بلوتوث هم دریافت کرده‌اند. حالا مشخصات لپ‌تاپ‌های گلکسی بوک پرو افشا شده‌اند که از عرضه آن‌ها در مدل‌های ۱۳.۳ و ۱۵.۶ ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۸:۱۰

چندین هفته پیش گزارشی درباره لپ‌تاپ‌های جدید سامسونگ منتشر شد و این محصولات تاییدیه بلوتوث هم دریافت کرده‌اند. حالا مشخصات لپ‌تاپ‌های گلکسی بوک پرو افشا شده‌اند که از عرضه آن‌ها در مدل‌های ۱۳.۳ و ۱۵.۶ اینچی خبر می‌دهد.

کره‌ای‌ها می‌خواهند در آینده لپ‌تاپ‌های گلکسی بوک پرو و گلکسی بوک پرو ۳۶۰ را وارد بازار کنند. طبق گزارشی جدید، این محصولات از مشخصات فنی و قابلیت‌های قابل ‌قبولی بهره می‌برند و حتی مدل ۳۶۰ از شبکه 5G پشتیبانی خواهد کرد.

سامسونگ لپ‌تاپ‌های جدیدش را در مدل‌های ۱۳.۳ و ۱۵.۶ اینچی وارد بازار می‌کند و برای آن‌ها نمایشگر OLED درنظر می‌گیرد که می‌تواند نقش بالایی در میزان فروش آن‌ها داشته باشد. در کنار چنین ویژگی‌هایی، گلکسی بوک پرو و پرو ۳۶۰ از قلم S Pen هم پشتیبانی می‌کنند تا در کنار گلکسی S21 اولترا و تبلت‌های سامسونگ، کاربران در این لپ‌تاپ‌ها هم بتوانند از قلم استفاده کنند.

این محصولات در نسخه‌های مختلف با پیکربندی‌های متنوع در اختیار خریداران قرار می‌گیرند که البته از پردازنده‌های اینتل Core i5 و Core i7 بهره می‌برند. به احتمال زیاد با پردازنده‌های نسل یازدهم اینتل روبه‌رو خواهیم شد. این لپ‌تاپ‌های جدید به سیستم عامل ویندوز مایکروسافت مجهز می‌شوند.

لپ‌تاپ گلکسی بوک پرو در نسخه‌های وای فای و LTE وارد بازار می‌شود، اما مدل ۳۶۰ را می‌توان با پشتیبانی از وای فای یا شبکه 5G سفارش داد. بنابراین مدل ۳۶۰ نسبت به برادرش سرعت شبکه بالاتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

سامسونگ در ماه‌های گذشته چندین لپ‌تاپ وارد بازار کرده که شامل گلکسی بوک فلکس ۲ 5G، نوت‌بوک پلاس ۲ و گلکسی کروم‌بوک ۲ می‌شود، با این حال ظاهرا کره‌ای‌ها می‌خواهند حضور گسترده‌تر و قدرتمندتری در این بخش از بازار داشته باشند.

کره‌ای‌ها هنوز درباره تاریخ رونمایی از این محصولات اطلاعاتی منتشر نکرده‌اند، اما با توجه به دریافت تاییدیه و همچنین افشای مشخصات، انتظار می‌رود در آینده نزدیک معرفی شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی