ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوشی سخت جان بلک ویو BV6600 با باتری ۸۵۸۰ میلی آمپر ساعتی معرفی شد

بلک ویو از گوشی سخت جان و قدرتمند دیگری با نام «بلک ویو BV6600» با بهره مندی از باتری ۸۵۸۰ میلی آمپر ساعتی رونمایی کرد تا کاربران ضمن در اختیار داشتن موبایلی سخت جان و ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ | ۲۳:۵۹

بلک ویو از گوشی سخت جان و قدرتمند دیگری با نام «بلک ویو BV6600» با بهره مندی از باتری ۸۵۸۰ میلی آمپر ساعتی رونمایی کرد تا کاربران ضمن در اختیار داشتن موبایلی سخت جان و با مقاومت در برابر مقابل نفوذ آب و گرد و غبار، بدون نگرانی از شارژ باتری، بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند.

بلک ویو ادعا می‌کند گوشی هوشمند جدید با باتری با ظرفیتی که دارد می‌تواند به مدت ۷۹۲ ساعت شارژ مورد نیاز کاربران را تامین کند. در نتیجه کاربرانی که از این موبایل برای کاربری‌های عمومی استفاده می‌کنند تنها کافی است ماهی دو بار آن را شارژ کنند.

علاوه بر باتری با ظرفیت بالا، گوشی هوشمند جدید بلک ویو به دوربین‌های بهتری نیز نسبت به موبایل های قبلی این شرکت مجهز شده است که امکان گرفتن عکس‌های با کیفیت بالاتری را برای کاربران فراهم می‌کند. گوشی هوشمند جدید با طراحی جدید و متفاوت به بازار عرضه می‌شود.

البته این نخستین بار نیست که بلک ویو دستگاهی با باتری با ظرفیت بالا به بازار عرضه می‌کند. پیش از این نیز این شرکت گوشی هوشمند بلک ویو P10000 را با باتری ۱۰ هزار میلی آمپر ساعتی و گوشی هوشمند بلک ویو BV9100 را با باتری ۱۳ هزار میلی‌آمپرساعتی معرفی کرده بود.

با وجودی که عرضه گوشی‌های هوشمندی با استحکام و مقاوم، اولویت اصلی بلک ویو است، بلک ویو تصمیم گرفته علاوه بر سخت سخت جان بودن، به بهره‌مندی از باتری با ظرفیت بالا نیز توجه نشان دهد.

بلک ویو BV6600 از نمایشگر ۵.۷ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۷۲۰ پیکسل، دوربین سه گانه در پنل پشتی شامل دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی در کنار دوربین ۵ و ۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی به بازار عرضه می‌شود.

گوشی هوشمند جدید بلک ویو با بهره‌مندی از چیپست هلیو A25، مجهز به رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی است. این گوشی هوشمند موفق به دریافت گواهینامه IP68 ،P69K و MIL-TED-810G شده است و از GPS ،GLONASS ،Beidou ،Galileo نیز پشتیبانی می‌کند.

موبایل‌های بلک ویو معمولا به دلیل مقاوم بودن به دستگاه‌های محبوبی برای پیاده ‌روی،‌کوهنوردی و موقعیت‌های پرچالش تبدیل شده‌‌اند. بلک ویو BV6600 در سه رنگ مشکی، نارنجی و سبز در دسترس کاربران قرار می گیرد. قیمت گوشی هوشمند جدید چهارم اسفندماه مشخص می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی