ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

قیمت اتریوم
تکنولوژی

اتریوم بار دیگر در مرکز توجه قرار گرفت؛ آیا می‌تواند قله ۲ هزار دلاری را فتح کند؟

بازار رمزارزها روزهای هیجانی خود را سپری می‌کند. در حالیکه بیت کوین توانست با رکورد جدیدی قله ۵۰ هزار دلاری را فتح کند، برخی نگران ریزش شدید این رمزارز هستند و در نتیجه به سایر ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۰

بازار رمزارزها روزهای هیجانی خود را سپری می‌کند. در حالیکه بیت کوین توانست با رکورد جدیدی قله ۵۰ هزار دلاری را فتح کند، برخی نگران ریزش شدید این رمزارز هستند و در نتیجه به سایر رمزارزها توجه نشان می‌دهند که یکی از آنها اتریوم است.

به نظر می‌رسد اتریوم توانسته در نواسانات بازار، توجه برخی بازارها را به خود جلب کند. «ملتم دموریس» مدیر ارشد استراتژی شرکت سرمایه گذاری «CoinShares» عقیده دارد که احتمال رشد ناگهانی ارزش اتریوم بسیار بالا است. وی در آخرین مصاحبه مطبوعاتی خود از سرمایه‌گذاری شرکت‌ها وموسسه‌های بسیاری روی اتریوم خبر داد.

برخی تحلیل‌گران بازار بر این باور هستند که نمودارهای رشد اتریوم نشان می‌دهد ارزش این رمز ارز به فاصله کوتاهی به قله ۲ هزار دلاری دست پیدا خواهد کرد. با این وجود طی روزهای گذشته ارزش هر اتریوم بین ۱۷۰۰ تا ۱۸۰۰ دلار در حال نوسان بوده و حتی گاهی دچار ریزش‌های محدود و ریزش به رقم ۱۶۰۰ دلار هم شده است.

جداول آماری تحلیل اتریوم نشان می‌دهد طی یک هفته گذشته اتریوم ورودی خوبی داشته و شرکت‌ها و موسسه‌های بسیاری روی این رمز ارز سرمایه گذاری کرده‌اند. از سوی دیگر با توجه به خطر کاهش ناگهانی ارزش بیت کوین، برخی ترجیح می‌دهند روی ارزهای دیجیتالی دیگری سرمایه گذاری کنند که یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها اتریوم است.

با این وجود برخی شرکت‌های بزرگ بر این باورند که باید چشم انداز‌های طولانی مدت در بازار رمزارز داشت و به سودهای مقطعی و کوتاه مدت قانع نیستند. به همین دلیل این شرکت‌ها ترجیح می‌دهند روی بیت کوین سرمایه‌گذاری ‌کنند و می‌گویند بیت کوین آینده روشن تری نسبت به بقیه رمزارزها دارد و هیچ رمزارزی نمی‌تواند جای بیت کوین را در بلند مدت بگیرد.

این در حالی است که براساس آخرین گزارش «Fundstrat»، با وجودی که ارزش بیت کوین در مدت کوتاهی چند برابر شده است، ‌اما این احتمال وجود دارد اتریوم بتواند عملکرد بهتری نسبت به بیت کوین نیز داشته باشد و روزهای بهتری را برای سرمایه گذاران رقم بزند.

در نهایت باید به این نکته اشاره کرد که ورود به این بازارهایی که اخیراً با هیجان بسیاری نیز همراه شده‌اند نیاز به دقت بالایی دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی