ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتخابات شورای مرکزی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور با پیروزی استان‌ها به پایان رسید

نتایج شمارش آرای انتخابات شورای مرکزی نصر کشور دقایقی پیش مشخص شد. بر اساس نتایج آرا پیروز مطلق این دوره در تمامی شاخه‌ها اعم از شرکت‌ها، فروشگاه‌ها و مشاورین متعلق به نمایندگان نصر از استان‌های ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۷:۰۴

نتایج شمارش آرای انتخابات شورای مرکزی نصر کشور دقایقی پیش مشخص شد. بر اساس نتایج آرا پیروز مطلق این دوره در تمامی شاخه‌ها اعم از شرکت‌ها، فروشگاه‌ها و مشاورین متعلق به نمایندگان نصر از استان‌های مختلف است و چند تن از ائتلاف آباد توانستند به صندلی‌های این شورا دست پیدا کنند. در بخش شرکت‌ها نمایندگان استان‌های فارس، گیلان، خراسان رضوی و اصفهان بیشترین آرا را به دست آوردند و در دیگر بخش‌ها نیز تمامی برگزیدگان از استان‌ها هستند.

نظام‌الدین خوارزمی با ۲۳۱ رای، فرشید بخشی‌نژاد با ۲۲۰ رای، سید حسن هاشمی ۲۱۲ و کاظم آیت‌اللهی با ۲۰۷ رای صدرنشین این انتخابات بودند. باید گفت پیش‌تر در این میان برگزیدگان، آقایان هاشمی و آیت‌اللهی در گفتگو با دیجیاتو پیش بینی کرده بودند که برنده قاطع انتخابات شهرستان‌ها خواهند بود، آنها با گلایه از رفتار برخی جناح‌ها در نصر تهران، گفته بودند که نباید ایران را به دو بخش تهران و شهرستان تقسیم کرد.

مهیار جلیلیان از کرمانشاه و افشین آشوری از زنجان دیگر صدرنشینان این انتخابات بودند. نکته جالب عدم حضور نماینده تهران در بین ده فرد با بیشترین آرا است. بیشترین رای از تهران متعلق به «آزاد معروفی» است که توانسته با ۱۶۶ رای در رتبه یازدهم بایستد. پس از معروفی فرهاد کرم‌زاده و علیرضا عابدی‌نژاد دیگر نمایندگان تهران در این رقابت بوده‌اند.. عدم حضور حسین اسلامی نیز که به عنوان رییس نصر تهران شناخته می‌شود در لیست برندگان از دیگر نکات قابل توجه این انتخابات به شمار می‌رود. همچنین باید گفت برندگان در دیگر شاخه‌ها نیز همگی از استان‌ها بودند.

در بخش فروشگاه‌ها نیز فرشاد شهبازی از ایلام با اخذ ۱۶۳ رای بیشتری رای را به خود اختصاص داده است. پس از او حامد مخملباف از استان مرکزی با ۱۵۰ رای و امیر گیلان‌پور از استان گیلان با ۱۴۸ رای بیشترین ارا را دارند که این نشان می‌دهد در بخش فروشگاه‌ها نیز همه نمایندگان استان‌ها برنده انتخابات شدند.

در بخش مشاورین نیز بردیا بهنیا از مازندران با ۱۹۷ رای بیشترین آرا را به دست آورده است. پس از او حمید صالحی از یزد با ۱۶۱ رای و احسان مهر آرا از خراسان جنوبی با ۱۲۱ آرا قرار دارند و رضا شهرکی از سیستان و بلوچستان به عنوان علی البدل با ۸۲ رای قرار دارد.

در بخش بازرس نیز سعید ماجد از اصفهان با ۱۳۰ رای برنده انتخابات شده است و پس از او داوود یعقوبی از استان البرز با ۷۱ رای قرار دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • AmirHossein
    AmirHossein | ۳۰ بهمن ۱۳۹۹

    حالا کار این سازمان و نفعش چی هست که اینقدر سر انتخاباتش داستان و خبر هست؟

مطالب پیشنهادی